Inauguracja nowej kolekcji win w hotelu Mercure w Warszawie

Autor tekstu: , Data publikacji:

Od 1983 r. znakiem rozpoznawczym hoteli marki Mercure jest karta Grands Vins Mercure.

Dzięki pasji i wiedzy profesjonalnych znawców i miłośników amatorów goście hoteli Mercure w 20 krajach na całym świecie mogą cieszyć swoje zmysły wyśmienitymi winami najwyższej jakości w przystępnych cenach. W 2003 r. karta Grands Vins Mercure zawitała do Polski.

Czym uraczą swoje podniebienia goście polskich hoteli marki Mercure w tym roku? Premiera kolekcji Grands Vins Mercure 2011/2012 już w październiku!

Na filozofię komponowania karty Grands Vins Mercure składa się kilka elementów.

Po pierwsze, Mercure stara się dokonać jak najlepszej selekcji, by stworzyć kolekcję, która zaoferuje wina na każdą okazję i nastrój. W tym celu co roku przeprowadza się testy, w których Enchansons (członkowie personelu Mercure, profesjonalni doradcy i znawcy wina), a także klienci, dziennikarze, kelnerzy i menedżerowie hoteli Mercure dokonują wyboru do Grands Vins Mercure na dany rok. Ich misją jest skomponowanie doskonałej karty, dzięki której pobyt w hotelach Mercure nabierze wyśmienitego smaku.

Po drugie, karta Grands Vins Mercure jest skonstruowana w taki sposób, by każdy, niezależnie od stopnia wtajemniczenia w świat marek, gatunków i szczepów, mógł dokonać właściwego wyboru i zamówić wino dopasowane nie tylko do spożywanego przez niego dania, lecz także do wrodzonego temperamentu i aktualnego nastroju.

By to osiągnąć wszystkie pozycje w karcie zostały podzielone na 4 kategorie smakowe Grands Vins Mercure: „Świeże i smakowite”, „Lekkie i owocowe”, „Wyważone i eleganckie” oraz „Pełne i aromatyczne”.

Po trzecie, Mercure prowadzi politykę, w myśl której wybieranie i kosztowanie win z karty Grands Vins Mercure powinno być przygodą i pasją dostępną dla wszystkich gości. Dlatego oferuje wyśmienite wina po niezwykle atrakcyjnych cenach.