i- Burgery w hotelach ibis

Autor tekstu: , Data publikacji:

Hotele należącej do grupy Accor marki Ibis wprowadzają do swoich restauracji nowe menu, a wraz z nim tzw. i-Burgery. Nie chodzi tylko o kunsztowne przygotowanie prawdziwego burgera, ale o całą towarzyszącą temu otoczkę.

Oferta i – Burger to część nowej koncepcji restauracyjnej Ibis Kitchen, zgodnie z którą – obok zmian w menu – zmieniają się także same restauracje w hotelach Ibis,a w nich wystrój, dzięki wykorzystaniu połączenia bieli, czerni i czerwieni z drewnianymi akcentami oraz grafikami na ścianach.

Jak wygląda nowe menu i-Burger? Znajduje się w nim osiem burgerów, w tym klasyczny i-Burger czy i-Cheese z soczystą wołowiną, jak i bardziej ekstrawagancki, słodko-kwaśny i-Hawaii czy wegetariański i-Veg z polentą z warzywami. Popularnością wśród międzynarodowych gości cieszy się natomiast i-Stefcio z podwójnym serem cheddar oraz sosem BBQ. Każdy z burgerów serwowanych w restauracjach to 200 gram doskonałego mięsa, z czego aż 25% pochodzi z najlepszej wołowiny Angus. Specjalnie na potrzeby oferty i-Burger została stworzona również receptura oraz wielkość bułek. Komponuja się z nimi lemoniady i-Lemonades. Słodzone miodem, przygotowywane na miejscu na bazie świeżych cytryn, ananasów lub malin niewątpliwie ugaszą każde pragnienie. Co więcej wszystkie burgery, dostępne są nie tylko na miejscu, ale i na wynos.

Menu w restauracjach w hotelach ibis zawiera również bardziej klasyczne i tradycyjne przekąski oraz dania. Oprócz oferty i-Burger możemy wybierać spośród typowo polskich dań czy restauracyjnych klasyków.

– Oferta i-Burger jest częścią naszej szerszej koncepcji myślenia o restauracjach i jedzeniu w tej kategorii obiektów hotelowych – mówi Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – Podążamy za nowymi trendami i potrzebami naszych gości, stąd pomysł na wprowadzenie do menu najmodniejszych potraw przygotowywanych z najwyższej jakości świeżych i zdrowych produktów. To propozycja, która ma zachęcić klientów również spoza hotelu, aby wstąpili do nas w porze lunchu.

ibis_zdjecie_i-burger_2_m

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Brak możliwości komentowania.