Corporate Travel Forum po raz pierwszy w Polsce


Już 13 czerwca odbędzie się spotkanie ekspertów z dziedziny Business Travel. Konferencje Corporate Travel Forum, zainicjowane przez HRS w 2013 roku, są platformą wymiany opinii dla specjalistów odpowiedzialnych za organizację firmowych podróży służbowych. Tym razem do grona państw-organizatorów dołączyła również Polska. Polska edycja Business Travellera jest patronem medialnym wydarzenia.

Czy można zachować wysoką jakość, równocześnie obniżając koszty i w jaki sposób zmiany na globalnym rynku hotelarskim wpływają na plany zakupowe w kontekście podróży służbowych? Te i inne pytania staną się tematem dyskusji ekspertów branży hotelowej, turystycznej i finansowej, którzy wezmą udział w konferencji w roli uczestników oraz prelegentów.

Międzynarodowy networking specjalistów

Wspomniane zagadnienia, podobnie jak same podróże, mają charakter globalny, co w pełni odzwierciedla zasięg konferencji, która odbywa się w dziewięciu miastach na świecie: Berlinie, Paryżu, Londynie, Nowym Jorku, Tokio, Sao Paulo, Szanghaju, Mediolanie, a także 13 czerwca po raz pierwszy w Warszawie. Partnerem wydarzenia jest dziennik „Puls Biznesu”, a patronat medialny objął magazyn Business Traveller Poland.

Wśród prelegentów polskiej odsłony wydarzenia znaleźli się travel agenci, specjaliści reprezentujący branżę hotelową, przedstawiciele systemów obsługujących płatności oraz firm badawczych, którzy zaprezentują swoje spojrzenie na rozmaite problemy i wyzwania stojące przed travel menagerami na całym świecie. Podczas konferencji omawiane będą trendy i analizy związane z tematyką Business Travel, a także specyfika programów hotelowych, z uwzględnieniem sourcingu, płatności, rozliczeń oraz raportowania. Know-how z nich wyniesiony ma pomóc jej uczestnikom, na co dzień zajmującym się zakupem usług hotelowych, w łatwiejszej realizacji ich obowiązków z korzyścią dla samych firm.

Merytoryczne prezentacje i panele ekspertów

W programie Corporate Travel Forum przewidziano dwie prezentacje i trzy panele z udziałem ekspertów polskich i zagranicznych. Podczas pierwszej prezentacji Greeley Koch – Executive Director at Association of Corporate Travel Executives (ACTE) przybliży swoje doświadczenia związane z zarządzaniem podróżami służbowymi i przedstawi branżowe prognozy na przyszłość.

Kolejna poświęcona będzie analizie wyników najnowszych badań związanych z tematyką Travel Policy, czyli zasad podróżowania obowiązujących w polskich firmach. Wnioski zaprezentują Marek Lekki – Managing Director, Board Member w ARC Rynek i Opinia i Artur Lisowski – Director of Marketing and Business Development Central Eastern Europe w firmie HRS.

O polityce płatności i możliwościach, jakie stoją przed firmami w tym zakresie, podczas pierwszego panelu opowiedzą: Tomasz Łuczak – Business Leader, Commercial Product Sales at MasterCard Europe, Martin Knaisl – Area Sales Manager Eastern Europe w Lufthansa AirPlus, Piotr Kurczewski – CEO firmy PRZELEWY 24 oraz Tomasz Żołnierz – Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, American Express Global Corporate Payments. Następnie o ważnych aspektach wyboru narzędzi do rezerwacji podróży służbowych rozmawiać będą: Dyrektor Zarządzający HRS Polska, Andrzej Molski, Dyrektor Hotel Solutions Central Europe & Russia z HRS Polska, Agnieszka Sapa, Jean-Yves Besnard – Director of Distribution at ORBIS SA oraz Paweł Rek – General Manager Poland & Regional Manager Central Europe w Amadeus.

Ostatni panel zostanie poświęcony wyborowi ofert MICE i trendom w zarządzaniu organizacją konferencji i spotkań firmowych. Swoje poglądy na tę sprawę zaprezentują przedstawiciele systemów rezerwacyjnych: Agnieszka Gad – Assistant Director of Sales, Group & Leisure Poland at Starwood Hotels & Resorts, Grażyna Grot-Duziak – Mice Department Director, Weco Travel Sp. z o.o. oraz Oliver May – Global Lead Meetings & Groups w HRS Group.
Konferencję zakończy rozmowa z Tobiasem Ragge, Dyrektorem Zarządzającym HRS, który przedstawi swoje spojrzenie na tematykę spotkania z pozycji jednego z najbardziej wpływowych dyrektorów firm zajmujących się Business Travel.

W obliczu globalnych wyzwań

Ostatnie lata pokazują ogromną potrzebę organizacji spotkań branżowych z dziedziny Business Travel. Corporate Travel Forum na nią odpowiada, umożliwiając wymianę doświadczeń ekspertów z całego świata. Rynek hotelowy napotyka wciąż nowe wyzwania, związane między innymi z zagadnieniami globalnego bezpieczeństwa podróży, a równocześnie popyt na usługi hotelowe niezmiennie wzrasta, bijąc kolejne rekordy. Tym razem okazję do dyskusji zyskali również polscy eksperci w tej dziedzinie, którzy spotkają się 13 czerwca w warszawskim Centrum Olimpijskim, by wymienić się doświadczeniami na lokalnym gruncie.

Więcej informacji znajdziesz na blogu HRS