Hotele ibis postawiły na muzykę

Autor tekstu: , Data publikacji:

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” dobiegła końca. Pomysł wykorzystania muzyki, jako jej motywu przewodniego oraz zaangażowanie gwiazdy muzycznej w roli ambasadorki przyniosły rezultaty, które przerosły pierwotne oczekiwania organizatorów. W ciągu czterech miesięcy informacja uzyskała zasięg dziesięciu milionów, a wiele osób włączyło się aktywnie w działania, do których zachęcała w swojej komunikacji rodzina hoteli ibis.

Głównym celem projektu było wyłonienie w konkursie muzycznym grupy utalentowanych artystów. Dzięki nagrodzie otrzymali oni możliwość rozwoju profesjonalnej kariery muzycznej. W ramach kampanii rodzina hoteli ibis stworzyła także platformę ibis.com/tumieszkamuzyka, która posłużyła za miejsce komunikacji z internautami. Grupę docelową stanowiły przede wszystkim młode osoby zainteresowane muzyką, jednak dzięki szerokiej komunikacji, marka dotarła ze swoim przekazem nie tylko do tz. millenialsów, ale także do starszych odbiorców. Udało się pokazać, że hotele mogą być miejscami, które zapewniają dobrą zabawę i niezapomniane chwile.

W ciągu 3 tygodni do konkursu zgłoszono ponad 300 piosenek, na które internauci oddali łącznie ponad 60 tysięcy głosów. Organizowano także konkursy dla fanów śledzących fanpage ibis Polska na Facebooku.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i z pewnością  będziemy kontynuować komunikację naszej marki z oparciu o muzykę w najbliższym czasie. Jest to element długofalowej strategii hoteli rodziny ibis – tłumaczy Hanna Bernakiewicz z Grupy Hotelowej Orbis.

Ważną rolę w promocji kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” odegrała Sarsa, która w swoich social mediach informowała o kolejnych etapach konkursu i wynikach. W komunikację włączyło się także wielu muzyków biorących udział w konkursie oraz osoby i fanpage ich wspierające.

Na potrzeby projektu w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska powstało studio nagraniowe, gdzie pod okiem producentów Universal Music zwycięzcy konkursu nagrali swoje autorskie utwory i otrzymali tym samym szansę na start muzycznej kariery.
Spośród uczestników udało się wyłonić grupę ciekawych artystów, którzy dostali szansę na realizację artystycznej pasji. Sarsa, ambasadorka kampanii wybrała zespoły Birches i Redford oraz wokalistów: Patrycję Roszczyk, Marię Bedyńską i Pawła Danielaka. Utwory nagrane w studiu przez zwycięzców zostały wydane w formie specjalnej płyty. Będą one także dostępne w systemie Jukebox by Deezer, na terenie hoteli rodziny ibis w całej Europie Wschodniej.

Koncert finałowy kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” Ibis Warszawa Centrum, 12.12.2017
Fot. Studio69 – Maciej Cyran

W hotelu ibis Warszawa Centrum odbył się koncert finałowy wieńczący projekt.

ZOBACZ WIDEO:

 

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji