Hotelowe słodkości, czyli Sweet Secret by Mercure

Autor tekstu: , Data publikacji:

30-procentowe zniżki na nocleg i słodki upominek – to nowa czekoladowa oferta „Sweet Secret by Mercure”, którą proponuje swoim klientom sieć hoteli Mercure. Akcji towarzyszy konkurs organizowany przez magazyn lifestylowy blogstar.pl pt. „Sweet selfie z widokiem na Mercure”. Jego ambasadorką, jak i całej oferty „Sweet Secret by Mercure” została Dorota Gardias.

Już trzeci rok z rzędu hotele Mercure kuszą gości do skorzystania ze specjalnej oferty „Sweet Secret”. W jej ramach osoby, które zatrzymają się w hotelu na minimum dwa dni otrzymają do 30% zniżki na nocleg oraz pyszne śniadanie, nielimitowany dostęp do Wi-Fi i słodki upominek przy zameldowaniu – ręcznie wykonane praliny. W menu restauracji Winestone również znajdzie się klika specjalnie przygotowanych na tę okazję propozycji.

Już dziś można zarezerwować pobyt w ramach obowiązującej od 1 kwietnia do 31 maja oferty. Promocja obejmuje wszystkie hotele Mercure w Polsce, a dodatkową korzyścią dla stałych gości są potrójne punkty w programie lojalnościowym Le Club Accorhotels.

Twarzą konkursu „Sweet selfie z widokiem na Mercure” została Dorota Gardias. Organizowany jest przez internetowy magazyn lifestylowy BlogStar.pl. Uczestnicy są zachęcani do przesyłania „selfie”, na którym w tle będzie widoczny dowolny motyw związany z hotelami Mercure na adres: konkursy@blogstar.pl. Prace można przesyłać w terminie od 15 marca do 15 maja.

Następnie zdjęcia zostaną zamieszczone na fanpage’u https://www.facebook.com/blogStarpl. Spośród nich zarówno Internauci, jak i jury, w skład którego będzie wchodzić Dorota Gardias, wybiorą trzy najciekawsze zdjęcia. Oceniana będzie zarówno zgodność zgłoszenia z tematyką konkursu, jak i jego oryginalność oraz kreatywność. Troje zwycięzców spędzi weekend wraz z osobami towarzyszącymi w wybranym hotelu Mercure w Polsce.