LOT się rozwija i szuka rąk do pracy

Autor tekstu: , Data publikacji:

LOT ogłosił rekrutację na kilkadziesiąt nowych miejsc pracy na Lotnisku Chopina. Podobnie jak w dwóch poprzednich edycjach programu, przewoźnik chce w ten sposób zagwarantować pasażerom najwyższą jakość obsługi i najlepszy komfort podróży w wymagającym dla branży lotniczej szczycie sezonu letniego. To również odpowiedź LOT-u na zapotrzebowanie zwiększenia liczby personelu naziemnego do obsługi hub-u w Warszawie.

LOT zaoferuje w wakacje kilkadziesiąt miejsc pracy na Lotnisku Chopina w Warszawie. Już po raz trzeci nowo zrekrutowani pracownicy będą mieć możliwość poznania kulis branży lotniczej i zdobycia cennego doświadczenia w czasie sezonu letniego. W dwóch poprzednich edycjach OdLOTowej pracy do rekrutacji przystąpiło niemal 2 000 osób. Ponad 20 z nich zostało zatrudnionych na stałe po okresie trzymiesięcznej współpracy.

„ Sezon letni jest bez wątpienia dużym wyzwaniem dla branży lotniczej, także pod kątem obsługi pasażerów. Chcąc zapewnić najwyższy komfort podróży, w tym przede wszystkim sprawne przesiadki w warszawskim hubie na nasze połączenia do Europy, Ameryki Północnej i Azji oraz płynność operacyjną w szczycie sezonu wakacyjnego, zaproponujemy naszym pasażerom dodatkowe wsparcie na Lotnisku Chopina. Poprzednie lata pokazały, że to rozwiązanie przynosi oczekiwane efekty” – mówi Maciej Wilk, członek zarządu d.s. operacyjnych. „Bierzemy pod skrzydła osoby, które podczas trzymiesięcznej współpracy mogą kształcić się pod okiem najlepszych specjalistów w branży. Ci, którzy sprawdzą się w wakacje, mają szansę na stałe zatrudnienie.”

Do zadań uczestników tegorocznej edycji projektu będzie należała m.in. asysta przy obsłudze pasażerów w terminalu pasażerskim, udzielanie informacji na temat połączeń LOT-u czy wsparcie pasażerów przesiadających się w Warszawie na dalsze połączenia. Nowi pracownicy we współpracy z lotniskowymi służbami operacyjnymi będą wspierać proces obsługi naziemnej samolotu. Zwiększenie zatrudnienia zapewni także wsparcie agentowi handligowemu i poprawi płynność obsługi pasażerów na Lotnisku Chopina.

Zrekrutowani kandydaci mogą liczyć na pracę u boku doświadczonej kadry w jednej z najdynamiczniej rozwijających się branż na świecie. Ponadto, osobom, które przepracują pełne trzy miesiące LOT oferuje darmowy bilet typu „stand by” w dwie strony na dowolnym kierunku, spośród ponad 120 połączeń dostępnych w regularnej siatce przewoźnika.

Wymagania rekrutacyjne to przede wszystkim dobra znajomość języka angielskiego, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, a także gotowość na nowe wyzwania i dyspozycyjność. Znajomość innych języków obcych oraz zainteresowanie branżą lotniczą będzie dodatkowym atutem. Przewoźnik oferuje kandydatom trzy miesiące współpracy, w okresie od czerwca do października b.r.

 

LOT jest dziś najszybciej rozwijającą się linią lotniczą w Europie. W 2019 roku polski przewoźnik przewiózł rekordową liczbę 10 mln pasażerów – o ponad milion więcej niż rok wcześniej i aż o 5,7 mln pasażerów więcej niż w 2015 r. LOT zapewnia komfortową podróż w ramach siatki ponad 120 połączeń na trzech kontynentach. W ofercie polskiego przewoźnika są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w: Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii, Korei Południowej, Singapurze, Indiach i na Sri Lance. LOT konsekwentnie zwiększa częstotliwość i udoskonala ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na europejskim rynku. We flocie przewoźnika jest dziś 90 nowoczesnych samolotów.