Lotek LOT-u pomoże rodzinom z dziećmi

Autor tekstu: , Data publikacji:

Przyjazne i dedykowane stanowiska odprawy, priorytetowe wejście na pokład, dostępność przewijaków, specjalne menu czy rozrywka na pokładzie to tylko niektóre elementy nowego pomysłu naszego narodowego przewoźnika, które maja sprawić, że podróż rodziny z dziećmi będzie nie tylko bezpieczna ale także przyjemna.

W środę na konferencji prasowej przedstawiciele LOT-u zaprezentowali nową koncepcję – jej znakiem ma być rysunkowa postać, przyjaciel najmłodszych podróżników – Lotek. Lotek to mały żuraw, który jest motywem przewodnim na każdym etapie podróży dziecka – zaczynając jeszcze w domu, poprzez lotnisko w Warszawie aż po zakończenie rejsu w porcie docelowym. Dzięki spójnej nawigacji rodzice z pociechami łatwo odnajdą drogę do swojego miejsca w samolocie.

LOT_Zuraw_wektor Swatches

– To element budowania tak zwanego customer experience – prostej i przyjaznej ścieżki pasażera, którą pokonuje od pojawienia się pomysłu na wyjazd aż po opuszczenie samolotu. Na każdym etapie chcemy być blisko naszego klienta i maksymalnie dostosowywać nasze usługi do jego indywidualnych potrzeb. Wiemy, że jest wiele rzeczy, które mogą ułatwić podróżowanie rodzinom z dziećmi. Dlatego je wprowadzamy – tłumaczy Marcin Celejewski, Członek Zarządu ds. Handlowych LOT. – Sprawiliśmy, że dzięki rozwiązaniom takim jak choćby Family Check-In, który w Warszawie oferuje tylko LOT nasz hub już dziś jest jednym z lotnisk najbardziej przyjaznych dzieciom. A tych rozwiązań już wkrótce będzie jeszcze więcej. To właśnie w ten sposób budujemy najbardziej efektywny i przyjazny port przesiadkowy w Nowej Europie” – dodaje.

Podróż rozpoczyna się jednak jeszcze zanim pasażerowie pojawią się na lotnisku. Na stronie lot.com rodzice znajdą specjalnie opracowane z myślą o rodzinach z dziećmi inspiracje oraz wszystkie informacje na temat przygotowań do rejsu w tym o potrzebnych w podróży dokumentach. Dzieci mogą też skorzystać ze specjalnych zniżek.

Już na samym lotnisku maluchy bez problemu odnajdą specjalnie oznakowane stanowiska odpraw dla rodzin Family Check-In, gdzie otrzymają zawieszkę na bagaż oraz paszport do zbierania pieczątek za każdy odbyty rejs z lotniska w Warszawie. Nieopodal stanowisk Family Check-in znajduje się dedykowane miejsce, w którym stewardesa odbiera od opiekunów dziecko podróżujące samodzielnie. Dedykowane, przeszkolone osoby z personelu pokładowego towarzyszą dziecku i odpowiadają za jego bezpieczeństwo od momentu odprawy, aż do chwili odebrania malucha przez wyznaczoną osobę dorosłą na lotnisku docelowym.

Jeszcze w tym roku za kontrolą bezpieczeństwa pojawi się plac zabaw. By ułatwić podróż, LOT umożliwia bezpłatne przewożenie bagażu przez dzieci, przewóz w ramach bezpłatnego bagażu składanego wózka dziecięcego oraz specjalne zniżki na bilety.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Brak możliwości komentowania.