Louvre Hotels Group będzie się rozwijać w Polsce

Autor tekstu: , Data publikacji:

Piąta co do wielkości grupa hotelowa w Europie Louvre Hotels Group zapowiada nowe inwestycje na polskim rynku. W ciągu najbliższych pięciu lat zamierza podwoić liczbę swoich hoteli.

Louvre Hotels planuje inwestycje przede wszystkim w dużych aglomeracjach – Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Białymstoku i Warszawie oraz w mniejszych miastach, mających ok. 100 000 mieszkańców. Chce również wzmocnić swoją dotychczasową obecność w miejscowościach wypoczynkowych i kurortach na pojezierzu mazurskim, wybrzeżu i w górach.

Louvre Hotels zainteresowana jest nawiązaniem współpracy z prywatnymi inwestorami i właścicielami hoteli w oparciu o umowę franczyzy, zarządzania lub najmu. Rozważa różne inwestycje – w tym np. kompleks hoteli różnych marek, hotel w obiekcie handlowym, czy condo hotel.

Obiekty powinny mieć co najmniej 50 pokoi i pasować do portfolio grupy. Jako marki nowych hoteli brane są pod uwagę nie tylko te obecne już w Polsce, czyli Golden Tulip, Campanile, czy Premiere Classe, lecz także powracający na polski rynek po kilkuletniej przerwie 3-gwiazdkowy Kyriad oraz nowe na naszym rynku: 4-gwiazdkowy Metropolo i 5-gwiazdkowy Royal Tulip. Nowe marki uzupełnią dotychczasową ofertę Louvre Hotels Group, która w ten sposób będzie w stanie jeszcze lepiej odpowiedzieć na zróżnicowane potrzeby gości.

Prywatnym inwestorom grupa oferuje korzystne warunki współpracy, przygotowywane indywidualnie dla każdego rodzaju partnerstwa. W przypadku franczyzy jest to dostęp do sieciowego systemu dystrybucji oraz rezerwacji, umieszczenie hoteli w katalogach sprzedażowych grupy, wspólne działania marketingowe, dostęp do nowego programu lojalnościowego, korzystanie z umów korporacyjnych. W przypadku rozliczeń związanych z najmem, grupa przyjmuje korzystny dla inwestora model rozliczenia czynszu za pokój, odchodząc od naliczania go według powierzchni najmu.

Impulsem do rozwoju Louvre Hotels Group było jej przejęcie przez chińskiego inwestora Jin Jiang International Holding, piątą na świecie grupę hotelową. Dla Jin Jiang region Europy Środkowo- Wschodniej jest jednym z priorytetowych obszarów rozwoju. Dowodem na to jest utworzenie w Louvre Hotels Group stanowiska dyrektora ds. rozwoju na Polskę i Europę Wschodnią, którym został Adam Konieczny.

Adam Konieczny

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji