Muzycznie w hotelach ibis

Autor tekstu: , Data publikacji:

„ibis. tu mieszka muzyka” - to nowa kampania sieci hoteli ibis. Inicjatywa, której ambasadorką została popularna wokalistka Sarsa, ma zachęcić młodych twórców do zaprezentowania swoich umiejętności w konkursie muzycznym. Na potrzeby kampanii w jednym z warszawskich hoteli rodziny ibis powstaje studio nagraniowe, gdzie najlepsi wykonawcy nagrają swoje utwory pod okiem cenionych producentów.

Muzyka wybrzmiewa we wnętrzach hoteli z rodziny ibis na całym świecie i w różny sposób, zapewniając gościom nowe, ciekawe doświadczenia. W życie właśnie wchodzi projekt kameralnych koncertów podczas których nieznani, lecz obiecujący twórcy muzyczni prezentują swoją twórczość na scenie w hotelach marki ibis. Istnieją pokoje inspirowane muzyką, a w hotelowych przestrzeniach wspólnych goście mogą spróbować swoich sił jako DJ’e i sami wybierać odtwarzane utwory dzięki systemowi Jukebox by Deezer. Marka stale współpracuje z festiwalem Sziget na Węgrzech, w ramach którego została partnerem sceny world music oraz gdzie zapewnia specjalną strefę relaksu dla festiwalowej publiczności.

Poprzez  kampanię „ibis. tu mieszka muzyka” rodzina hoteli ibis nawiązuje też do długiej historii muzyki, która łączy się z podróżowaniem. Hotele są często przystankami w podróżach wielu artystów. To w nich powstawały hity „Satisfaction” grupy Rolling Stones czy „Smoke on the water” Deep Purple. Marka chce przyciągać zdolnych artystów i pomóc im w stawianiu pierwszych kroków w branży muzycznej. W tym celu, w ramach projektu „ibis. Tu mieszka muzyka”, we wnętrzach warszawskiego hotelu ibis Ostrobramska powstanie studio, w którym laureaci konkursu nagrają swoje single.

– Myślę, że ten oryginalny pomysł nada hotelowi inspirujący, artystyczny klimat. Studio nagraniowe powstanie w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska w drugiej połowie września. Na potrzeby projektu połączone zostaną dwa pokoje hotelowe. W jednym z nich znajdzie się reżyserka, w drugim – kabina nagraniowa. Wielu muzyków pisało swoje utwory w hotelach, my idziemy krok dalej i umożliwimy im również zrealizowanie nagrań – mówi Hanna Bernakiewicz, manager hoteli segmentu ekonomicznego dla Polski i Europy Wschodniej.

Sarsa inspiruje wielu młodych twórców. Covery jej utworów zdobywają na YouTube’ie wielotysięczną publiczność. Wokalistka, korzystając ze swoich doświadczeń, pomoże teraz początkującym muzykom w rozpoczęciu profesjonalnej kariery scenicznej. – Z chęcią przyjęłam propozycję wzięcia udział w projekcie muzycznym, do którego zaprosiła mnie rodzina hoteli ibis. Nie jest tajemnicą, że konkursy muzyczne pomogły mi w postawieniu milowych kroków na mojej muzycznej drodze. Myślę, że będzie to świetna okazja dla młodych twórców. Czekam z niecierpliwością na efekty – mówi Sarsa.

Jak wziąc udział w konkursie? Za pośrednictwem platformy internetowej ibis.com/tumieszkamuzyka, która zostanie otwarta 5 września br., młodzi twórcy, zarówno soliści jak i zespoły, mogą wgrać w formie plików audio lub video próbki swoich nagrań. Akceptowane będą oryginalne kompozycje lub covery nagrane domową metodą. Na zamieszczone utwory internauci będą mogli głosować przez dwa tygodnie. Spośród trzydziestu nagrań, które zdobędą najwięcej głosów Sarsa wybierze pięć najlepszych. Autorzy najciekawszych wykonań zostaną zaproszeni na sesje nagraniowe w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska, gdzie stworzono w tym celu studio nagraniowe. Tam ich single zostaną zarejestrowane przy wsparciu Dominika Buczkowskiego i Janka Bieleckiego, profesjonalnego duetu producenckiego, na co dzień odpowiedzialnego za produkcję hitów na potrzeby Universal Music.

Finaliści zaprezentują swoją twórczość na żywo w towarzystwie Sarsy podczas ekskluzywnego koncertu w hotelu ibis.