Polak – konserwatysta na wakacjach

Autor tekstu: , Data publikacji:

Avis, jedna z największych na świecie marek wypożyczalni samochodów, rozpoczyna kampanię Avis Untrending i uruchamia interaktywne narzędzie, które pozwala użytkownikom odkrywać mniej znane obszary zlokalizowane w niewielkiej odległości od najbardziej popularnych miejsc wypoczynkowych.

Inspiracją do stworzenia kampanii były wyniki badań Avis, zrealizowane na próbie 2000 osób, które dowodzą, że Polacy są konserwatywnym narodem pod względem wakacyjnych wojaży. Jednie 6% Polaków lubi podejmować wakacyjne ryzyko i wychodzić poza utarte przyzwyczajenia, a prawie połowa ma podróżnicze marzenie, którego nigdy nie zrealizowała.

Dodatkowo wyniki ankiety pokazują, że podróżujący Polacy nie lubią się zbytnio oddalać od swojej bazy turystycznej – aż 86% zwiedza jedynie najbliższą okolicę miejsca zakwaterowania.
Z drugiej strony spontaniczne działanie wywołuje u 66% Polaków poczucie szczęścia, a u 77% odprężenie. Potrzebujemy tylko zachęty i inspiracji, by wyjść poza swoją strefę komfortu – a gdy to zrobimy, emocjonalna nagroda bywa oszałamiająca.

Avis za pomocą platformy Untrending chce rzucić wyzwanie tego typu zachowawczym postawom. Interaktywne narzędzie pozwala odkryć mniej znane obszary zlokalizowane w niewielkiej odległości od najbardziej popularnych miejsc wypoczynkowych. Lokalizacje rzadko wspominane w mediach społecznościowych, oferujące jednak obfitość widoków i wrażeń. Globalne rekomendacje, mające inspirować podróżników, by zerwali z podążaniem za tłumem i poznawali nowe miejsca, opierają się na danych zgromadzonych przez Avis oraz ocenie „Untrending”, uwzględniającej liczbę hasztagów w mediach społecznościowych.

– Wiele osób bardzo poważnie podchodzi do swoich wakacyjnych planów, poświęca im wiele czasu i korzysta z wielu źródeł, poszukując odpowiedniego miejsca na wypoczynek, hotelu czy aktywności – nawet jeśli koniec końców znajdą się w tym samym miejscu, które odwiedzali poprzednio. Avis Untrending to źródło inspiracji dla turystów, którzy chcą spróbować czegoś nowego i wyjść poza to, co jest im znane. Chcemy pokazać naszym użytkownikom, że zaledwie kilka minut jazdy od kierunku, który wybrali, znajduje się wiele ciekawych miejsc do odkrycia – dlatego zachęcamy ich, aby badali świat i odwiedzali miejsca, których wcześniej nawet nie brali pod uwagę – tłumaczy Katarzyna Dobrzyńska z firmy Avis.

Nowe narzędzię Avis znajdziesz TUTAJ 

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji