Słowenia zainteresowana polskim rynkiem

Autor tekstu: , Data publikacji:

Słoweńska Organizacja Turystyczna rozpoczęła współpracę z A PRiori Communications. Zakres współpracy obejmuje opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych, a także prowadzenie biura prasowego oraz utrzymywanie i umocnienie relacji z mediami. Agencja będzie odpowiedzialna za wspieranie bieżących oraz tworzenie nowych projektów wizerunkowych i komunikacyjnych.

Słowenia jest pierwszym krajem na świecie, który zdobył tytuł Green Destination. Położona w sercu Europy, w otoczeniu Alp i terenów krasowych oraz dostępem do Morza Śródziemnego jest doskonałym kierunkiem turystycznym.
– Z olbrzymią przyjemnością rozpoczynamy współpracę ze Słoweńską Organizacją Turystyczną i marką I FEEL SLOVENIA. Początek wiosny przynosi nam kolejne wyzwania. Cieszymy się, że będziemy reprezentować kraj, który kojarzy się z wyjątkową jakością produktów, zrównoważonym rozwojem, aktywnym wypoczynkiem oraz wyjątkową gościnnością. Celem mojego zespołu będzie komunikacja oraz reprezentowanie marki w Polsce na najwyższym poziomie – skomentowała Anna Borzym, dyrektor zarządzająca A PRiori Communications.

Zadowoleni są także Słoweńcy. – Jest nam ogromnie miło powitać A PRiori Communications wśród naszych partnerów. Agencja świetnie zaprezentowała się w procesie przetargu proponując kreatywne i wielowymiarowe pomysły na prowadzenie działań z zakresu PR. Zaprezentowane rozwiązania doskonale wpisują się w nasze plany aktywności PR na polskim rynku. Z ciekawością i ekscytacją oczekujemy na efekty tej współpracy – powiedziała Rebeka Kumer Bizjak, Global PR Manager Słoweńskiej Organizacji Turystycznej.

 

Słoweńska Organizacja Turystyczna to krajowa rada turystyczna, która planuje i realizuje działania marketingowe dotyczące oferty turystycznej Słowenii na rynkach międzynarodowych oraz dba o rozwój słoweńskiej turystyki.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji