Sweet Secret znów w hotelach Mercure

Autor tekstu: , Data publikacji:

Hotele Mercure dla smakoszy – po raz czwarty rusza właśnie akcja Sweet Secret by Mercure. Znana marka hotelowa zaprasza swoich gości do wspólnego delektowania się smakiem czekolady. W tym roku kampania rusza 22 marca w hotelach marki w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej.

Do kogo jest skierowana? Klienci, którzy już dziś zdecydują się na rezerwację minimum dwóch noclegów ze śniadaniem w dniach od 22 marca do 31 maja 2016 r., otrzymają do 30% zniżki na pobyt, bezpłatny dostęp do Internetu oraz słodki upominek w postaci kolekcji ręcznie wykonanych czekoladowych pralin. Dodatkową korzyścią są także potrójne punkty w programie lojalnościowym Le Club AccorHotels na wszystkie rezerwacje dokonane przez końcem kwietnia.

Podczas trwania oferty, w restauracjach hoteli Mercure wprowadzone zostaną specjalne propozycje w menu. Klienci będą mogli delektować się smakiem czekoladek przygotowanych przez firmę Karmello. Na szczególną uwagę zasługują trzy, stworzone dla marki Mercure wykwintne praliny o smaku figi w ciemnej czekoladzie, szarlotki i rokitnika. Dla koneserów słodkości chcących poznać wszystkie smaki, dostępne będą zestawy zawierające 9 lub 16 wykwintnych czekoladek. Ponadto, goście będą mogli skosztować aromatycznej kawy Gourmand podawanej z trzema pralinami. W menu znajdzie się również deser w postaci ciasta czekoladowego serwowanego z lodami.

– Po sukcesie poprzednich trzech edycji, w tym roku zdecydowaliśmy się wprowadzić ofertę w 31 hotelach marki w całym regionie Europy Środkowo – Wschodniej. Zależy nam, aby coraz więcej gości mogło skorzystać z naszej propozycji, a pobyt w hotelu został im umilony słodkim upominkiem przygotowanym przez polską firmę słynącą z wyjątkowych wyrobów czekoladowych wysokiej jakości – mówi Joanna Świerkosz, VP Marketing, Quality and Loyalty w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Sweet Secret by Mercure_czekoladki