Flying. Reimagined w Lufthansie

Autor tekstu: , Data publikacji:

Pod hasłem „Flying. Reimagined”, Lufthansa zapewnia swoim pasażerom coraz bardziej dostosowane do indywidualnych potrzeb produkty i oferty usług w trakcie całej podróży. Przewoźnik udoskonala też swoją ofertę Elektronicznej Usługi Bagażowej.

Pasażerowie mogą skorzystać z linku na swoich mobilnych kartach pokładowych w aplikacji Lufthansy, aby śledzić, gdzie aktualnie znajduje się ich bagaż. Po przybyciu do portu docelowego aplikacja informuje pasażerów o szczegółach dotyczących taśmy bagażowej oraz (od czerwca) o dokładnym czasie dostarczenia bagażu. Ta usługa będzie początkowo dostępna we Frankfurcie, w Monachium, Stuttgarcie i Mediolanie, a potem również w innych portach.

Kolejną nowością w obsłudze bagażowej jest współpraca Lufthansy z firmą RIMOWA. Elektroniczna Etykieta RIMOWA jest pierwszym cyfrowym i w pełni zintegrowanym mobilnym rozwiązaniem. Sprawia, że podróżowanie z bagażem staje się szybsze, wygodniejsze i bezpieczniejsze. Podczas gdy dzisiejsze walizki i torby podróżne muszą być sprawdzane ręcznie oraz posiadać papierową etykietę, z Elektroniczną Etykietą RIMOWA pasażerowie Lufthansy będą mogli nadać za pomocą aplikacji swój bagaż z domu oraz w trakcie podróży.

Jednym kliknięciem będą mogli przesłać dane ze swojej elektronicznej karty pokładowej na swoim smartfonie do ich bagażu wyposażonego w Elektroniczną Etykietkę RIMOWA poprzez Bluetooth. Po udanych testach przeprowadzanych od jesieni ubiegłego roku wdrożenie rozpocznie się 14 marca 2016 r.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji