Emirates: jeszcze więcej luksusu w klasie biznes i first

Autor tekstu: , Data publikacji:

Emirates wprowadzają nowe luksusowe produkty w klasach pierwszej i biznes. Nowe zestawy akcesoriów powstały we współpracy z markami BYREDO skincare, Bowers & Wilkins i wieloletnim partnerem Emirates – Bulgari.

Pasażerowie klasy pierwszej Emirates w swoich prywatnych kabinach znajdą podróżne zestawy produktów do pielęgnacji skóry marki BYREDO. Kolekcje kosmetyków relaksujących i nawilżających – hipoalergiczna i Chamomile – zostały stworzone specjalnie dla linii Emirates. Kolekcja luksusowej europejskiej marki BYREDO po raz pierwszy pojawiła się w nowych, całkowicie zamkniętych prywatnych kabinach Boeinga 777 Emirates w zeszłym roku, a teraz trafia na pokład w całej flocie przewoźnika.  Wszystkie produkty z kolekcji powstają z najlepszych surowców, a producent przykłada najwyższą wagę do staranności i jakości wykonania.

W zestawach Emirates Wellness marki BYREDO znajdują się:
– Chusteczka odświeżająca do twarzy, która pozwoli oczyścić skórę i zwiększy skuteczność produktów pielęgnacyjnych.
– Tonik do twarzy, który odświeża, wygładza i nawilża skórę,
– Krem pod oczy delikatnie nawilżający wrażliwą skórę wokół oka, sprawiając, że jest gładsza i bardziej elastyczna.
– Relaksacyjny olejek eteryczny Chamomile Sleep Oil w kulce do stosowania na tzw. miejsca pulsacyjne.
– Mgiełka do ubrań Chamomile Pillow Mist w aerozolu, który stworzy spokojną, relaksującą atmosferę.
– Do zestawów dodawany jest notes w oprawie ze sztucznej skóry i firmowe pióro.

Aby wzbogacić wrażenia audiowizualne w  systemie rozrywki pokładowej Emirates ice, przewoźnik wprowadza w klasie pierwszej nowe słuchawki marki Bowers & Wilkins E1 wyposażone w system aktywnej redukcji hałasu. Słuchawki zostały zaprojektowane przez uznanego producenta sprzętu audio Bowers & Wilkins i stworzone specjalnie dla linii Emirates w oparciu o wyjątkowy hybrydowy system redukcji hałasu dostosowany do warunków panujących w kabinach pierwszej klasy Emirates.
Słuchawki są bardzo lekkie i wykonane z najlepszych materiałów, takich jak aluminium i skóra owcza, która zapewnia wygodę użytkowania. Pasażerowie mogą skorzystać ze słuchawek, aby obejrzeć do 3,5 tys. kanałów z rozrywką na żądanie wyświetlanych na 32-calowym ekranie. W ofercie systemu ice znajduje się do 950 filmów, 400 programów telewizyjnych oraz 2,4 tys. kanałów z muzyką i podkastami. Jakość dźwięku słuchawek można także wypróbować, przesłuchując playlistę Bowers & Wilkins Superior Sound wybraną ze względu na walory akustyczne i dostępną w systemie ice.

Emirates kontynuuje współpracę z marką Bulgari, która zaprojektowała nowe ekskluzywne zestawy akcesoriów dla pasażerów klasy pierwszej i biznes Emirates. W obydwu znalazła się woda kolońska Eau Parfumée Au Thé Vert (Green Tea), a także produkty do pielęgnacji skóry, które pozwolą pasażerom czuć się świeżo i wygodnie przez całą podróż.
Wykonane z wysokiej jakości skóry torby z akcesoriami dla klasy pierwszej dostępne są w ośmiu modelach i nowych paletach kolorystycznych dla mężczyzn i kobiet. Kolejnych osiem wzorów marka Bulgari przygotowała dla pasażerów klasy biznes – po cztery dla panów i pań. Zestawy są wręczane podczas nocnych lotów długodystansowych, a co dziewięć miesięcy pojawiają się nowe wzory. Torby można później wykorzystać do przechowywania słuchawek, makijażu czy biżuterii. Oprócz zestawów akcesoriów Bulgari pasażerowie klasy pierwszej na nocnych lotach długodystansowych otrzymają także piżamy nawilżające marki Hydra Active.

 

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji