„Star Wars” w przestworzach

Autor tekstu: , Data publikacji:

Zbliżająca się tegoroczna premiera VII cześci kultowej sagi Star Wars sprawia, że spece od marketingu starają się ogrzać swoje marki w cieple nowej produkcji. Jako pierwsza zaskoczyła japońska linia lotnicza ANA, która wymalowała jeden ze swoich Dreamlinerów w gwiezdnowojenne barwy, nadając mu ...cechy robota R2D2.

Kilka dni temu wygląd samolotu ujawniły All Nippon Airways (ANA). Boeing 787 Dreamliner wzorcem malowania z przody przypomina robota R2D2. Samolot zacznie obsługiwać międzynarowe trasy późną jesienią, nieco przed planowaną na grudzień premierą siódmej części sagi: Staw Wars: Przebudzenie Mocy. Akcja marketingow ANA została zgrana w czasie z opublikowaniem przez wytwórnię Disneya nowego trailera tego filmu:

 

A tak wygląda nowy Boeing w stylu Star Wars:

 

To nie pierwszy przypadek, gdy linie lotnicze sięgaja po zapewne bardzo kosztowne pomysły na promocję swojej marki, związaną z filmowymi hitami. Przypomnijmy choć Air New Zealand, które postanowiły wyprodukować bardzo oryginalną instrukcję bezpieczeństwa na pokładzie, używając do tego motywu kręconych właśnie w Nowej Zelandii części kultowego Władcy Pierścieni: