Szybsze, automatyczne odprawy w Lufthansie

Autor tekstu: , Data publikacji:

Klienci Lufthansy otrzymają kartę pokładową automatycznie bezpośrednio na swój smartfon na 23 godziny przed odlotem.

Pasażerowie podróżujący Lufthansą będą korzystać z automatycznej odprawy na wszystkie rejsy w Niemczech i po Europie. Karta pokładowa na rejsy zarezerwowane do 24 godzin przed odlotem zostanie automatycznie wysłana do pasażera na 23 godziny przed rozpopczęciem podróży, bez konieczności ręcznej odprawy. Oszczędzi to czas i ułatwi przygotowania do podróży. Aby skorzystać z tej nowej usługi, klienci Lufthansy będą musieli jedynie zostawić swoje dane osobowe na koncie Miles & More lub Lufthansa iD.

Klienci bez profilu Lufthansa iD lub Miles & More mogą zarejestrować się w celu skorzystania z automatycznej odprawy poprzez link w potwierdzeniu rezerwacji. Usługa będzie wtedy ważna tylko dla tego konkretnego lotu.

Lufthansa iD jest kluczem do spersonalizowanych podróży. Po prostym procesie rejestracji, podróżujący mogą zalogować się na laptopie, tablecie lub smartfonie za pomocą swojego adres e-mail. Następnie mają oni możliwość zapisywania danych osobowych i preferencji (np. preferowanego miejsca, posiłku czy lotniska) w swoim profilu i ich zmiany w dowolnym momencie. Przyspiesza to proces rezerwacji, ponieważ przechowywane informacje, takie jak imię i nazwisko, dane kontaktowa lub dane dotyczące płatności są automatycznie wypełnianie podczas rezerwacji rejsu.

W ubiegłym roku Lufthansa otrzymała nagrodę „IATA Fast Travel Platinum Award” za szeroki zakres możliwości samoobsługowych. IATA nagradza nią linie lotnicze, które oferują co najmniej 80% usług w zakresie odprawy, przyjęcia na pokład lub nadania bagażu w opcji samoobsługowej.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji