Travel blogerzy razem z KLM

Autor tekstu: , Data publikacji:

Sześć blogów podróżniczych w Polsce połączyło siły z linią KLM, która od dawna docenia zalety współpracy z blogosferą. Wystartowała nowa kampania promocyjna pod hasłem „Podróże Marzeń KLM”, która będzie inspiracją do spełniania marzeń o podróżach – w różnych celach i różnych kierunkach. Trzymiesięczna kampania zakończy się konkursem, w którym KLM ufunduje bilety na „podróż marzeń”.

Tym razem projekt KLM z blogosferą ma niespotykany dotąd rozmach! Aż 6 popularnych internetowych twórców – gdziewyjechac.pl, loswiaheros.pl, adamantwanderer.com, zyciejestpiekne.eu, thefamilywithoutborders.com i lkedzierski.com wyruszy z Amsterdamu, samego serca Europy i odwiedzi 4 kolorowe kontynenty. Niebieskimi samolotami KLM! Spełniając swoje marzenia o podróżach, których wcześniej nie udało im się odbyć i inspirując swoich czytelników.

Zadaniem każdego z twórców będzie pokazać jeden kraj, jako idealny na podróż marzeń dla konkretnego typu podróżnika. Np. osoby poszukującej nowych smaków, fotografa lubującego się w nocnej fotografii czy miłośnika aktywnej wędrówki po górach. Cała akcja potrwa 3 miesiące, a o tym, kto w niej weźmie udział i gdzie dokładnie poleci – będziemy dowiadywać się stopniowo. Blogerzy będą relacjonować wyprawy na swoich blogach i w mediach społecznościowych.

Warto śledzić te informacje – już w styczniu, pod koniec kampanii, odbędzie się wielki, ogólnopolski konkurs z biletami lotniczymi do wygrania. Więc jeśli i Ty chcesz odbyć w 2018 roku podróż swoich marzeń, bądź na bieżąco i uważnie czytaj wpisy blogerów!

W świecie, w którym 90% decyzji podróżniczych jest podejmowanych online, blogi mają ogromną moc opiniotwórczą. Docierają do swojej niszy, cieszą się sympatią i zaufaniem swoich czytelników, a także operują na osobistych wrażeniach i emocjach, a nie tylko faktach, jak magazyny czy portale o podróżach. No i rozdają bilety!

Grupa twórców internetowych Bloceania, której członkowie działają wspólnie z KLM, dociera swoim zasięgiem do najróżniejszych czytelników (kampanią promocyjną miasta Kraków dotarli do ponad 700 000 odbiorców), ale też wie, co jest ważne na lotniskach i podczas długich lotów. W najbliższych miesiącach będzie głośno o tym mówić.

Głównym celem kampanii z influencerami ma być komunikat, że dzięki jednej z najbardziej rozbudowanych siatek połączeń, to właśnie KLM oferuje możliwości spełnienia marzeń kilkunastu rodzajów podróżników. Niezależnie od tego czy pasjonują cię zaginione cywilizacje, kulinaria, górskie wspinaczki, miejski lans, czy sporty ekstremalne – z KLMem dolecisz, tam gdzie chcesz. Co więcej – odkryjesz nowe pomysły na podróże dzięki inspiracjom blogerów.