Luty 2010

Luty 2010

Transfer to nie tylko pojęcie ze świata piłki nożnej, ale i niezmiernie ważne dla ludzi biznesu. Chodzi oczywiście o czas na przesiadkę z jednego lotu na drugi.

Pobierz wersję PDF

Okazuje się, że z tym czasem nie do końca jest tak, jak być powinno i że nie zawsze to, co nam mówią czy piszą, jest zgodne z rzeczywistością. Dlaczego? Zapraszam do lektury artykułu „Walka z czasem”.

A jeśli już przy lotniskach jesteśmy – odwiedziliśmy port lotniczy w Helsinkach, który po przebudowie zyskał pokaźnych rozmiarów centrum spa. To najlepszy dowód na to, że lotniska zmieniają swój charakter i przestają być wyłącznie miejscami, w których czekamy na wylot, lub z których jak najszybciej uciekamy po przylocie. Być w Helsinkach i nie skorzystać z okazji odwiedzenia Laponii – byłby to grzech nie do wybaczenia. Tym bardziej, że w krainie św. Mikołaja zawsze dzieje się coś ciekawego – natrafiliśmy na naukę jazdy Porsche po lodzie.

Podróże klasą Business czy First Class to codzienność w biznesie, ale są sytuacje, w których trzeba odbyć podróż klasą ekonomiczną. W tym numerze radzimy więc, jak przetrwać kilkugodzinny lot w Economy Class.

Wiele wskazówek znajdą Państwo w naszym artykule o Dublinie. To miasto, w którym Polaków jest dużo, a jako kierunek biznesowy irlandzka stolica odgrywa dla nas ważną rolę.

Niezwykle ciekawą ofertę dla biznesu ma niemieckie Zagłębie Ruhry. To region, który w ciągu ostatniego ćwierćwiecza zamienił fabryki i kopalnie w centra kultury, sztuki i biznesu. Temat jest o tyle ważny, że w tym roku region ten jest Europejskim Centrum Kultury.

Jako ofertę wakacyjno-wypoczynkową proponujemy rejs największym i najbardziej ekskluzywnym statkiem świata. Oasis Of The Seas pływa po Karaibach, zabiera ponad 5 tysięcy pasażerów i zapewnia niezapomniane wrażenia. Podobnie jak i pobyt w jednym z dwóch ośrodków Club Med na Mauritiusie.

Nie może zabraknąć w tym numerze całej gamy testów połączeń lotniczych i hoteli. W dziale T&T znajdą Państwo m.in. rejsy samolotami do Kopenhagi, Krakowa i Finlandii, a także opisy hoteli Radisson w Warszawie, Stary w Krakowie czy Amara w Singapurze. Zachęcam do lektury.

Robert Grzybowski, wydawca Business Traveller Poland

Zapisz się na nasz Newsletter

Bądź na bieżąco!
Nasze wiadomości w Twojej poczcie.