– Osiągnięcie liczby 100 hoteli w regionie EMEA to powód do dumy dla marki Moxy – powiedział Neal Jones, Chief Operating Officer – Europe & Africa Premium & Select, Marriott International. – Moxy Belfast City doskonale oddaje to, co nasi goście kochają w tej marce – odważny design, żywiołową obsługę i niepowtarzalną atmosferę zabawy. Ten najnowszy obiekt kontynuuje dziesięcioletnią tradycję Moxy polegającą na przełamywaniu konwencji w branży hotelowej. Marka ugruntowała swoją pozycję lidera w segmencie lifestyle’owym wyższej klasy średniej, posiadając obecnie 100 hoteli w 18 krajach regionu – co stanowi aż 60 procent globalnego portfolio Moxy.
Od momentu światowej premiery w Mediolanie w 2014 roku, Moxy Hotels – będąca częścią portfolio ponad 30 marek Marriott Bonvoy – redefiniuje doświadczenia hotelowe dla nowego pokolenia podróżników, oferując industrialny design, tętniące życiem przestrzenie publiczne i odważne programy. W ramach obchodów 10-lecia marki we wrześniu ubiegłego roku, Moxy ogłosiło plan osiągnięcia liczby 100 hoteli w regionie do końca 2025 roku. Od tego czasu marka zadebiutowała w Hiszpanii, Luksemburgu i Turcji, a także rozszerzyła swoją obecność na innych rynkach europejskich, otwierając m.in. Moxy Warsaw City (Polska), Moxy Pompei (Włochy), Moxy Verona (Włochy), Moxy Nice (Francja) oraz Moxy Kupferzell Hohenlohe (Niemcy).
Po otwarciu Moxy Belfast City, marka nie zwalnia tempa – do końca 2025 roku planowane jest otwarcie kolejnych pięciu hoteli, w tym Moxy Alfragide Lisboa (Portugalia), Moxy Dublin Docklands (Irlandia), Moxy London Piccadilly Circus (Wielka Brytania) oraz Moxy Paris La Villette (Francja).
W Polsce marka Moxy jest reprezentowana przez pięć obiektów: Moxy Warsaw Praga, Moxy Warsaw City, Moxy Szczecin, Moxy Poznań Airport oraz Moxy Katowice Airport. Najnowszy hotel – Moxy Warsaw City – został otwarty w kwietniu i znajduje się w nowej dzielnicy biznesowej stolicy. Jest to obecnie największy obiekt Moxy w Polsce, oferujący 256 pokoi. Firma planuje dalszy rozwój marki na polskim rynku.
Popularność Moxy wśród gości wynika m.in. z unikalnego podejścia do projektowania – każdy hotel wprowadza lokalne akcenty, odzwierciedlające charakter otoczenia i społeczności, jednocześnie pozostając wiernym wspólnym wartościom marki: ucieczce od rutyny, stylowi i zabawie. Z okazji otwarcia Moxy Belfast City, goście meldujący się w hotelu w październiku otrzymają specjalny upominek, a świętowanie będzie kontynuowane w hotelach Moxy w całym regionie.




