Kolekcje niezależnych hoteli, takie jak choćby Preferred Hotels and Resorts, Leading Hotels of the World, Relais and Châteaux, istnieją na rynku już od dobrych kilku lat. Duże sieci również starają się zagarnąć dla siebie kawałek tego rynku, budując pod swoim szyldem portfolio niezależnych hoteli, które spełniają ich kryteria. Dzięki temu podróżni mogą zatrzymywać się w ciekawych miejscach i zbierać punkty lojalnościowe w liczących się programach, zyskując przy tym gwarancję dobrej jakości i możliwość łatwej rezerwacji. Hotele zyskują na tym dzięki większej rozpoznawalności dużej marki, co zwykle przekłada się na wzrost liczby rezerwacji, a wymierną korzyścią dla sieci są pieniądze, jakie hotele płacą im za możliwość przynależenia do prestiżowego grona. Jak poznać, że zatrzymaliśmy się w hotelu, który należy do dużej sieci, i na jakie korzyści w związku z tym możemy liczyć – dowiedzą się Państwo, czytając nasz temat z okładki. Życzę udanej lektury!
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.