Marzec 2016

Po raz trzeci nasi Czytelnicy i podróżujący biznesmeni wybrali najlepsze marki kojarzące się z podróżą. Wśród zwycięzców znaleźli się m.in. Lufthansa, LOT, Singapore Airlines, Emirates, Qatar Airways, Air France, lotnisko Dubai International, Accor, Sheraton, Avis, Dr Irena Eris, Škoda, Toyota, Samsung, Dell, Wittchen, Vistula, Neckermann.

W ankiecie, którą przeprowadziła dla nas i której wyniki opracowała firma doradcza Deloitte, wzięło udział ponad tysiąc osób. Wśród nich nasi Czytelnicy, prenumeratorzy miesięcznika – członkowie Klubu Polskiej Rady Biznesu i podróżujący biznesmeni, obsługiwani przez największe firmy organizujące podróże biznesowe w Polsce – HRG, Carlson Wagonlit, Airclub i Weco Travel. Miło mi było dowiedzieć się, kto nas czyta. Okazuje się, że ponad połowa ankietowanych – 52 procent to osoby w wieku 40-59 lat, prawie jedna trzecia – 32 procent to grupa w wieku 26-39 lat. 54 procent to mężczyźni, 46 – kobiety. Większość – ponad 85 proc. – mieszka w największych polskich miastach. Większość z Państwa to menedżerowie (25 procent), specjaliści i przedstawiciele wolnych zawodów (24 procent), prezesi i członkowie zarządów firm (18 procent) oraz właściciele (14 procent) i przedsiębiorcy (13 procent). Wolny czas spędzają Państwo w Europie
(45 procent) oraz w egzotycznych krajach (41 procent). Co dziesiąty jako miejsce wakacji wybiera Polskę. Uwielbiacie jeździć na nartach (25 procent), żeglować (21 procent), jesteście również zainteresowani nowymi technologiami (15 procent).

Aż 29 procent naszych Czytelników leciało w 2015 roku samolotem między 10 a 19 razy, 17 procent – powyżej 20 razy, 26 procent – między 6 a 9 razy, a 12 procent spędziło w sumie w hotelach okrągły miesiąc. Polecam relację z gali rozdania nagród i jeszcze raz serdecznie gratuluję zwycięzcom.

Pobierz całe wydanie w pliku .pdf