Październik 2010

O tym, jak ważna jest w biznesie prezencja, przekonywać nikogo nie trzeba. Świadomy tego biznesmen powinien prezentować się i modnie, i klasycznie, a to wymaga wiedzy i przynajmniej częściowej orientacji w obowiązujących na rynku trendach.

Pobierz wersję PDF

Nie każdy taką wiedzę posiada, nie każdy ma czas na to, by ją zdobywać. O tym, co zrobić, by bez ponoszenia zbędnych kosztów (niektórzy doradcy stylistyczni nie są tani) i poświęcania kwestiom mody nadmiaru czasu, być dobrze prezentującą się postacią w biznesie, dowiedzą się Państwo z naszego przewodniego artykułu.

Jeżeli już przy kreowaniu własnego stylu jesteśmy, to proszę zwrócić uwagę, że nasz magazyn coraz więcej miejsca poświęca tego rodzaju kwestiom. Piszemy i o nowinkach technicznych, i ciekawych samochodach, i winie, ale i o modzie oraz kuchni (od tego numeru) – na pierwszy ogień idą toskańskie smaki, wszak przy włoskim jedzeniu odbywamy niejedno biznesowe spotkanie.

W tym numerze proponujemy Państwu więcej stylowych tematów, choćby w postaci prezentacji eleganckich hoteli: Hilton w Gdańsku, Czarny Potok w Zakopanem, Cavalieri w Rzymie, Hyatt Regency w Kioto czy Ritz-Carlton w Tokio. Opisujemy także lot do stolicy Japonii, a z europejskich tras proponujemy połączenie z Budapesztu. Odwiedzamy także lotnisko w Brukseli, sprawdzamy co słychać w PLL LOT, liniach Finnair oraz Royal Air Maroc. Zapraszamy również w egzotyczną podróż do Dubaju, który okazuje się być znakomitym miejscem na zorganizowanie wyjazdu motywacyjnego.

Nie brak w tym numerze nieco lżejszych tematów, związanych z wypoczynkiem. Świadomi konieczności oderwania się (przynajmniej od czasu do czasu) od spraw biznesowych, proponujemy Państwu podróż luksusowym statkiem Silver Shadow, a także znakomity sposób na relaks, jakim z pewnością będzie wizyta w Meksyku, w jednym z dwóch eleganckich ośrodków Club Medu.

Robert Grzybowski, wydawca Business Traveller Poland