LOT z nagrodą „Frequent Business Traveller”

Autor tekstu: , Data publikacji:

W głosowaniu czytelników amerykańskiego magazynu podróżniczego „Frequent Business Traveler” LOT został uznany za najlepszego przewoźnika w Europie, Afryce oraz na Bliskim Wschodzie.

Nagrody GlobeRunner Awards w plebiscycie czytelników magazynu Frequent Business Traveler przyznawane były w pięciu głównych kategoriach takich jak – najlepsze linie lotnicze, najlepsza sieć wypożyczalni samochodów, najlepszy producent samochodów, najlepsza sieć hoteli oraz najlepszy producent walizek podróżnych. Na podstawie wyników głosowania przeprowadzonego w grupie 150tyś. czytelników magazynu PLL LOT został uznany za najlepszą linię lotniczą na kontynencie europejskim, w Afryce oraz na Bliskim Wschodzie. Poza przewoźnikiem z Polski głównymi zwycięzcami konkursu zostali: BMW, Hertz i Samsonite. Tytuł najlepszej sieci hoteli w Afryce, Europie, w obu Amerykach, na Bliskim Wschodzie oraz w regionie Azji i Pacyfiku przypadł marce Hilton Hotels & Resorts – informuje portal rp.pl.

–Nagroda dla Polskich Linii Lotniczych LOT pochodzi od naszych czytelników, czyli osób, które w podróży spędzają znaczną część życia. Mają ogromne doświadczenie, nic nie umknie ich uwadze. To ich wiedza na temat tego, co w podróżowaniu dobre, a co nie czyni głosowanie tak wartościowym – wyjaśniał podczas ceremonii rozdania nagród w Nowym Jorku Jonathan Spira, dyrektor wydawniczy „Frequent Business Traveler”.

W regionie Azji i Pacyfiku zwycięzcą w kategorii najlepszych linii lotniczych okazały się Singapore Airlines. W przypadku obydwu kontynentów Ameryki tytuł najlepszego przewoźnika przypadł ex aequo dwóm liniom lotniczym Delta Air Lines i United Airlines. Z kolei za najlepszy port lotniczy w tym kraju czytelnicy magazynu uznali znajdujące się w Nowym Jorku lotnisko im. Johna F. Kennedy’ego.

-Ta nagroda to potwierdzenie, że nasza klasa biznes w lotach długodystansowych, realizowanych przez nowoczesne samoloty B787 Dreamliner, nie ma sobie równych. Dziękujemy wszystkim, którzy oddali na nas głos – powiedział Robert Moreń, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej PLL LOT.