Pakiet rodzinny w Ryanair

Autor tekstu: , Data publikacji:

Tani irlandzki przewoźnik zaprezentował specjalną ofertę zniżkową dla rodzin z dziećmi. Poza znacznymi zniżkami na przelot i przewoź bagażu przewoźnik wprowadzi również nowe usługi na pokładach samolotów.

 

 

Władze irlandzkich linii stworzyły ofertę skierowaną do rodzin podróżujących z dziećmi. W ramach specjalnie przygotowanego pakietu „Family Extra” rodzice podróżujący ze swoimi pociechami będą mogli skorzystać z szeregu zniżek i udogodnień przewidzianych dla najmłodszych pasażerów. W skład podstawowej oferty pakietu „Family Extra” wejdą m. in. 50proc. zniżki na numerowane miejsca dla dzieci, zniżki na dziecięcy bagaż rejestrowany, a także 50proc. rabat na ubezpieczenie podróżne dla dzieci. Ponadto opłata za przelot niemowlęcia zostanie obniżona do 20 funtów. Warunkiem skorzystania z rabatowej oferty na numerowane miejsca i bagaż rejestrowany jest zakup biletu na połączenie, przez co najmniej jedną osobę dorosłą podróżującą z dzieckiem – informuje portal pasażer.com.

W ofercie „Family Extra” zarząd irlandzkiej spółki przewidział również specjalne udogodnienia na pokładach samolotów. W ramach nowego pakietu usług rodzicom najmłodszych pasażerów oddane zostaną do dyspozycji udogodnienia takie jak możliwość otrzymania podgrzewacza do butelek oraz przebieraka na pokładzie samolotu, przywilej wniesienia na pokład bezpłatnego bagażu z artykułami dziecięcymi o dopuszczalnej masie 5kg czy wypożyczenie maksymalnie dwóch sztuk akcesoriów takich jak wózki dziecięce, foteliki samochodowe czy turystyczne łóżeczka.

– Ryanair z przyjemnością ogłasza wprowadzenie pakietu nowych usług dla rodzin Family Extra, dzięki któremu rodziny podróżujące z dziećmi będą mogły skorzystać z szerokiego zakresu zniżek, jak również nowych usług na pokładzie samolotu. Jest to kolejny krok na drodze do realizacji naszego programu Always Getting Better. Oferujemy naszym pasażerom dużo więcej niż tylko tanie loty – już w lipcu zaprezentujemy naszą nową aplikację oraz mobilne karty pokładowe, a następnie usługi dla klientów biznesowych – powiedział Juliusz Komorek, dyrektor ds. prawnych i regulacyjnych Ryanair.