Marka, w skład której wchodzą Hampton Inn, Hampton Inn & Suites, Hampton Inn by Hilton, Hampton Inn & Suites by Hilton oraz Hampton by Hilton, jest liderem rynku hoteli średniego segmentu. Na całym świecie oferuje swoje usługi w prawie 1800 hotelach.
Hampton by Hilton Świnoujście odda do dyspozycji gości 104 pokoje. Będzie oferował charakterystyczne dla marki usługi i udogodnienia: stylowe lobby, darmowy dostęp do Internetu, salę fitness oraz osobną salę do pracy. Goście mogą również spodziewać się wielofunkcyjnych pokoi zaopatrzonych w ekskluzywne łóżka linii Fresh and Clean.
Polska jest strategicznym rynkiem dla sieci Hilton jeśli chodzi o dalszy rozwój firmy. Widzimy tu wielki potencjał dla naszej zróżnicowanej oferty. Jesteśmy bardzo szczęśliwi z otwarcia kolejnego hotelu w Polsce, tym razem w Świnoujściu. Biorąc pod uwagę zastane zasoby rozwojowe, liczymy na podpisanie kolejnych umów franczyzowych na następne hotele jeszcze w 2011 roku – stwierdził Patrick Fitzgibbon, Pierwszy Wiceprezes ds. Rozwoju w Europie i Afryce.