35 zagranicznych wystawców reprezentujących 31 krajów z: Europy, Azji, Ameryki Południowej i Północnej spotkało się z przedstawicielami organizatorów wyjazdów, aby przedstawić swoje firmy i nawiązać lub rozwinąć współpracę. Wydarzenie było skierowane do organizatorów: wyjazdów incentive, wyjazdów „luxury travel”, „adventure travel”, wyjazdów szkoleniowych i konferencyjnych dla firm, wyjazdów „szytych na miarę”, organizatorów eventów w Polsce i za granicą. Organizatorzy odnotowali łącznie uczestnictwo ponad 180 osób!
W związku ze zmianami sytuacji na rynku i większym niż dotychczas zainteresowaniem organizacją wyjazdów w Polsce organizatorzy eventu zorganizowali strefę NIT – New Investment Travel, do której zaprosili przedstawicieli Nowych Inwestycji w Turystyce. Wystawcami strefy były obiekty hotelowe, przestrzenie eventowe oraz biura promocji regionów i dostawcy nowych technologii w turystyce.
Kilkunastu rundom spotkań B2B towarzyszyło wiele atrakcji. Dzień rozpoczął się od prezentacji dotyczących tego, jak współpracować z polskim rynkiem MICE. Wykład pt. “MICE outgoing market: How is it? What have we learned? What are we facing? How do we see the future?” i sesję Q&A poprowadziła ekspertka z SITE Poland: prezes Grażyna Grot-Duziak. Ciekawym spostrzeżeniem był fakt, że wielu wystawców obsługiwało grupy z polskiego rynku w bieżącym roku oraz spodziewa się kilku nadchodzących realizacji. Pokazało to lepszą kondycję rynku niż można się było spodziewać. Wypowiedzi wystawców napawały optymizmem.
Organizatorzy MTB dostosowali wydarzenie do niestablinych czasów związanych z wciąż obecną pandemią koronawirusa. Stawiając na pierwszym miejscu bezpieczeństwo uczestników, organizatorzy wdrożyli wzmożone środki prewencyjne: większe – podwójne stoliki do spotkań B2B, zachęcanie do zachowywania dystansu społecznego, dostępność płynów dezynfekcyjnych oraz maseczek.
Zespół Travel Biddera zaproponował rozwiniętą formułę MICE BINGO Game. Wszyscy Buyersi, którzy odbyli minimalną liczbę spotkań mogli wziąć udział w trzech losowaniach MICE Bingo: GREEN, BLUE, GOLD. Cenne nagrody ufundowali wystawcy wydarzenia, którzy osobiście wręczali je szczęśliwym zwycięzcom gry.
Po części spotkaniowej firma Hiszpania de Luxe wraz ze znanym prezenterem Conrado Moreno przeprowadziła prezentację oraz ufundowała poczęstunek doskonałym hiszpańskim winem.
Partnerami jesiennej edycji Meet The Bidder byli: Arche Hotel Krakowska, Society for Incentive Travel Excellence Poland (SITE Poland), Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT).
Patronatem medialnym wydarzenie objęli: THINK MICE, MICE Poland, Business Traveller, Wasza Turystyka, Rynek Turystyczny, Świat Podróże Kultura i ALL INCLUSIVE – luksusowy magazyn o podróżach.
Kolejna szansa do spotkań to Meet The Bidder Spring Edition planowana na 15 marca 2022 r. Organizatorzy szykują nowości i niespodzianki! Więcej informacji na https://www.meetthebidder.com/