Podstawą rankingu są opinie klientów korporacyjnych na temat poszczególnych marek hotelowych. Liczba czytelników BTN obejmuje ponad 44 tys. menedżerów, odpowiedzialnych za wydatki firm na podróże służbowe o wartości 264 miliardów dolarów amerykańskich.
Marka Best Western Plus po raz kolejny zwyciężyła w następujących kategoriach: program zniżkowy dla firm, jakość obsługi zespołu sprzedażowego, atrakcyjne ceny, uprzejmość personelu, architektura budynków, przystosowanie pokoi do pracy, jakość danych i obsługa grup zorganizowanych. Natomiast marka Best Western otrzymała najwyższe uznanie za jakość obsługi zespołu sprzedażowego, program zniżkowy dla firm, jakość danych, obsługę grup zorganizowanych, a także zaplecze konferencyjne.
– Ponowne zdobycie tej nagrody świadczy o stale rosnącym zaangażowaniu hotelarzy operujących pod naszymi markami, jak i inwestycjach Best Western Hotels & Resorts w rozwój międzynarodowego zespołu sprzedażowego – powiedziała Dorothy Dowling, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży Best Western. – Cieszymy się, że działania skupione na dążeniu do spełniania potrzeb klientów podróżujących służbowo zostały docenione, co znalazło odzwierciedlenie w tym rankingu. Działamy w niezwykle wysoko konkurencyjnej branży i tym bardziej jesteśmy dumni z tego wyróżnienia – dodała.