Incentive Day. Duże wydarzenie Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel

Autor tekstu: , , Data publikacji:

28 listopada 2024 r. w hotelu Radisson Collection w Warszawie Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT) zorganizowało konferencję z okazji święta Incentive Day. Było to wydarzenie pełne inspiracji, nowej jakości i istotnych tematów, które mają kluczowe znaczenie dla współczesnej branży turystycznej oraz całego środowiska biznesowego.

Konferencja składała się z trzech głównych bloków tematycznych:

Autentyczna Arabia Saudyjska
– prezentacja Katarzyny Czajki z Saudi Tourism Authority przeniosła uczestników w inspirujący świat Arabii Saudyjskiej, ukazując potencjał tego unikalnego kierunku. Panel z udziałem Andrzeja Hulewicza (Mazurkas Travel) i Katarzyny Zawadzkiej (NU Horizons) podkreślił bezpieczeństwo, autentyczność i wyjątkowość tego kraju jako destynacji incentive.

Well-being i dążenie do dobrostanu – panel dotyczący równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, prezentowany przez ekspertki Longinę Foltyńską i Mirosławę Kaletkę z firmy Kerel, dostarczył praktycznych wskazówek, jak osiągać dobrostan w dynamicznym środowisku biznesowym.

Nowe technologie – Sztuczna Inteligencja w służbie dobrostanu – panel prowadzony przez Piotra Szkodę i Jacka Adamczaka z Agencji.AI przedstawił możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w optymalizacji czasu i zasobów, inspirując uczestników do wdrażania innowacji w swoich działaniach.

Konferencja spotkała się z entuzjastycznymi opiniami uczestników, którzy docenili wysoki poziom merytoryczny oraz organizację.

Sukces wydarzenia był możliwy dzięki pracy zespołu SOIT:
• Agata Gościńska i Sylwia Sadoch – odpowiedzialne za organizację, pozyskanie sponsorów i stworzenie wydarzenia na najwyższym poziomie.
• Urszula Sekułowicz – odpowiedzialna za koordynację.
• Agnieszka Słowik i Małgorzata Gulińska– odpowiedzialne za wsparcie w sponsoringu.
• Katarzyna Zawadzka –  odpowiedzialna za zaangażowanie w techniczną stronę wydarzenia.

– Incentive travel to nie tylko inspiracja, ale także narzędzie do budowania dobrostanu i efektywności w biznesie. Naszym celem jest kształtowanie branży w sposób odpowiedzialny i nowoczesny – podkreśliła Agata Gościńska, prezeska SOIT.

Przygotowane przez Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT) wydarzenie – Incentive Day „Po słońce w świat” – stało się dowodem na to, że incentive może nie tylko inspirować, ale również zmieniać świat na lepsze.

Podczas Gali Incentive Day udało się zebrać 58 600 złotych na rzecz Polskiego Centrum Pomocy Międzynarodowej, wspierając Centrum Dożywiania w Gordim. Zebrana kwota to równowartość 27 900 porcji żywności terapeutycznej, która ratuje dzieci przed śmiercią głodową. To realna pomoc, nadzieja i szansa na lepsze jutro dla najbardziej potrzebujących dzieci w Sudanie Południowym. Członkowie SOIT przekazali na aukcję 23 przedmioty, przywiezione z różnych zakątków świata, które znalazły nowych właścicieli podczas emocjonującej licytacji.

Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel składa podziękowania wszystkim, którzy się przyczynili do sukcesu wydarzenia:

Dziennikarzowi Pawłowi Kunzowi za pomoc w organizacji licytacji oraz za połączenie Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel z Polskim Centrum Pomocy Międzynarodowej w wyjątkowej sprawie. Wyrazy wdzięczności kierujemy także do Prezesa Wojciecha Wilka oraz Członkini Zarządu PCPM Zofii Kwolek za wsparcie, zaangażowanie i obecność. Wydarzenie zapoczątkowało coś niezwykłego – kolejni członkowie SOIT, którzy nie byli obecni podczas gali, deklarują swoje wsparcie.

Zespołowi Electric Girls za niesamowite występy oraz Conrado Moreno za pełne pasji i wzruszeń prowadzenie wydarzenia. Licytacja była pełna emocji i zaangażowania – każdy z licytujących chciał dać z siebie jak najwięcej, by wspólnie zebrać jak najwyższą kwotę.

Zaproszonym klientom, którzy licznie przybyli na wydarzenie. Szczególne wyrazy wdzięczności kierujemy do wyjątkowych osób ze świata biznesu i mediów, takich jak Paweł Kunz i Katarzyna Szulim, za ich wsparcie i pomoc w promocji wydarzenia.

Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT) to organizacja zrzeszająca ekspertów  branży incentive travel. Od 2009 roku działa na rzecz profesjonalizacji i edukacji branży oraz wyznacza najwyższe standardy organizacji podróży incentive travel.

SOIT zrzesza aktualnie 30 członków zwyczajnych reprezentujących 23 profesjonalne agencje incentive travel: Activezone, Air Tours Club, BCT Incentive, Bespoke, BFC Travel, Conqueror Travel Club, eTravel, Flower Travel, Grupa TSO, Haxel Events & Incentive, InDreams, Margot Travel, Mazurkas Travel, Motivoscope, NU Horizons, OBP Incentive & Sport Travel, Polka Travel, Power, Top Travel Incentives & Holidays, Travel Concierge, United Partners, Viventum, Weco Travel, Wysoko i Wyżej.

Agencje SOIT spełniają wysokie kryteria dotyczące doświadczenia, bezpieczeństwa, obrotów i jakości świadczonych usług. Agencje SOIT (w 2023 r. 1200 wyjazdów dla ponad 50 tys. uczestników o wartości ponad 240 mln. zł)  Od 2014 roku SOIT prowadzi badania polskiego rynku incentive travel – Barometr SOIT.

SOIT jest członkiem organizacji Pracodawcy RP /www.pracodwacyrp.pl/, członkiem Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP, członkiem-założycielem Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń „Tugether” /www.rpsiw.pl/, członkiem-założycielem Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego CMRT /www.cmrt.com.pl/ oraz Partnerem Dialogu Branżowego Reklamodawca – Agencja oraz współautorem rozdziału Białej Księgi Komunikacji Marketingowej poświęconego przetargom na usługi incentive travel.

SOIT prowadzi działania CSR. Co roku Stowarzyszenie organizuje święto incentive travel, podczas którego przeprowadzana jest aukcja pamiątek podróżniczych, a zebrane fundusze przekazywane na cele charytatywne.