Organizatorzy Incentive Travel Day zaplanowali dzień pełen atrakcji i ciekawostek przydatnych każdemu organizatorowi wyjazdów incentive. Tegorocznym tematem przewodnim będą: social mediai nowe technologie w projektach incentive, wydarzenia sportowejako skuteczny element motywacyjny, oraz wyjazdy oparte o tematykę gastronomii i wina.
Po porannej kawie przedstawiciele Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT) oraz Society For Incentive Travel Excellence (SITE Polska) opowiedzą o roli stowarzyszeń branżowych w rozwoju polskiego rynku wyjazdów zagranicznych. Kolejne panele edukacyjne poprowadzą praktycy z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach.
Liczne aplikacje wspierają nas w codziennych sprawunkach, zatem mogą także ułatwić organizację wydarzeń i wyjazdów zagranicznych – potencjał rozwiązań mobilnych i webowych jest ogromny! O nowych technologiach wykorzystywanych w wyjazdach incentive opowiedzą nam partner Meetings Week Poland – Marek Lewczuk, reprezentujący firmę Event&Travel Apps oraz Mateusz Koźbiał, Business Development DirectorwNU Horizons, a także pilot wyjazdów incentive z 20-letnim doświadczeniem w branży.
Do niedawna social mediabyły tylko zabawką w rękach osób prywatnych. Dziś mówi się, że jeśli nie ma Cię w social media, to nie istniejesz. Obecnie to narzędzie jest powszechnie wykorzystywane także przez przedsiębiorców. Paweł Stempniak, CEOWhitebits – agencji social media, podzieli się z uczestnikami przykładami, inspiracjami oraz poradami w zakresie strategii komunikacji, planowania wydatków na kampanie w mediach społecznościowych oraz wiedzą o wybranych narzędziach przydatnych organizatorom wyjazdów incentive.
Social media to kanał komunikacji, który spełni zamierzoną funkcję tylko z odpowiednią treścią, czyli contentem. Barbara Stawarz – właścicielka firmy Happy Contentoraz biura podróży Hola Cuba, autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” podzieli się swoim bogatym doświadczeniem, wskazując jakie treści warto zamieszczać w social media, by efektywnie wykorzystać te narzędzia. Na zakończenie tego bloku tematycznego odbędzie się panel dyskusyjny z udziałem ekspertów i praktyków mediów społecznościowych. Wśród panelistów znaleźli się: Victor Borsuk, Paweł Stempniak, Barbara Stawarz i zaproszeni goście.
Po przerwie kawowej organizatorzy powitają na scenie Victora Borsuka – znanego podróżnika, kitesurfera, siedmiokrotnego Mistrza Polski w kitesurfingu, współzałożyciela największych obozów wodnych w Polsce oraz właściciela agencji social mediowej SPORT4U-some – który prezentacją opartą na własnych doświadczeniach udowodni, jak cennym elementem motywacyjnym podczas wyjazdu incentive może być sport.
Organizatorzy, którzy podejmą się pozytywnego wzywania, jakim jest organizacja wyjazdu incentive z elementami sportowymi, zainteresuje także temat ubezpieczeń takich wyjazdów. Małgorzata Jakuta- Kierownik Sprzedaży ds. Ubezpieczeń Turystycznych, AXA, opowie o dedykowanych produktach ubezpieczeniowych, dzięki którym każdy organizator wyjazdu sportowego i jego uczestnik odbędzie swoją podróż motywacyjną zabezpieczony przed niepożądanymi niespodziankami.
Ostatni blok tematyczny rozbudzi w uczestnikach chęć zorganizowania wyjazdu z w oparciu o tematykę gastronomii i wina. Część „Kulinaria i wino” odbędzie się w formule prezentacji oraz rozmów z zaproszonymi gośćmi specjalnymi. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać potencjał kulinarny wybranej destynacji w realizacjach incentive i zgłębią filozofię wina – napoju bogów, który od czasów mitologicznych stanowi nieodłączny element dobrze zorganizowanej uroczystości.
Prezentację i panel poprowadzi Grażyna Woźniczka-Bogucka z Polka Travel, a wśród gości znajdą się Carlos Echapresto – jeden z najbardziej wyróżnionych sommelierów Hiszpanii, Isabel Martin Benitez – Radca ds. Turystyki z Ambasady Hiszpanii – czyli drugiego najstarszego winiarskiego kraju basenu Morza Śródziemnego, Carmen Mújico – odpowiedzialna za Dział Handlowy z RiojaForum (Pałac Kongresowy i Auditorium z La Rioja), Wojciech Giebuta – sommelier, dziennikarz winiarski i przewodni enoturystyczny oraz Dariusz Ratuszniak – szef kuchni hotelu BoniFaCio SPA & Sport Resort i Maciej Glinkaz fundacji „Świętokrzyskie Winnice”.
Po części merytorycznej uczestnicy wydarzenia przekują teorię w praktykę za sprawą degustacji wyśmienitych win i przekąsek.
Partnerami Incentive Travel Day są: Partnerami Incentive Travel Day są: Biuro Radcy ds. Turystyki Ambasady Hiszpanii w Polsce i Region Rioja, Polskie Linie Lotnicze LOT, AXA Ubezpieczenia, Borsuk Camps, Kite Park, Whitebits, Hola Cuba, Terra Winnica Smaku, Wine-Serwis, BoniFaCio SPA & Sport Resort, Kuźnia Zdjęć.