Decyzja Zarządu PLL LOT jest zgodna z polityką innych przewoźników lotniczych, operujących na rynkach europejskich i podyktowana przede wszystkim regulacjami Unii Europejskiej, rekomendującymi przedłużenie zamknięcia zewnętrznych granic Unii do dnia 15 maja br.
– Jednocześnie bacznie obserwujemy zmieniające się regulacje lokalne i międzynarodowe. Decyzje dotyczące wznowienia lotów uwarunkowane będą bowiem otwieraniem granic i uruchomieniem lotów komercyjnych w ramach Unii Europejskiej i poszczególnych państw. W tej trudnej sytuacji bezpieczeństwo i komfort naszych pasażerów stawiamy na pierwszym miejscu, dlatego zmodyfikowaliśmy naszą politykę zmian biletów. LOT przygotował dla swoich pasażerów szereg ułatwień takich jak m.in. wykorzystanie wartości biletu w postaci vouchera, możliwość zaplanowania podróży w innym terminie, czy możliwość zmiany trasy podróży – pisze nasz narodowy przewoźnik w oświadczeniu.
Szczegóły dostępne są na stronie lot.com, gdzie dostępny jest także formularz on-line do rejestracji zgłoszeń. Zmian w rezerwacji można także dokonywać za pośrednictwem Contact Center LOT oraz u agenta, u którego został zakupiony bilet.