Nowa dyrektor sprzedaży w Sheraton Grand Warsaw

Autor tekstu: , Data publikacji:

11 stycznia br. funkcję Dyrektora Sprzedaży Sheraton Grand Warsaw objęła Magdalena Maciejewska. Będzie bezpośrednio podlegać dyrektorowi hotelu Angeli Salibie. Tym samym wspólny dotychczas dział sprzedaży hoteli Sheraton Grand Warsaw i The Westin Warsaw został rozdzielony i teraz oba hotele mają swoje odrębne zespoły odpowiedzialne za obsługę klientów B2B.

Karierę zawodową Magda rozpoczęła tuż po ukończeniu Uniwersytetu Warszawskiego w 2004 roku. Dołączyła wtedy do warszawskiego Sheratona jako koordynator konferencji i wydarzeń, a następnie awansowała na stanowisko Starszego Specjalisty Sprzedaży Cateringu. W 2007 roku postanowiła rozwijać karierę poza Sheratonem; na początku w agencji eventowej Allegro, a następnie w hotelu Marena Spa. W 2010 roku prowadziła wiele własnych projektów consultingowych dla branży HoReCa, a w 2011 roku ponownie dołączyła do Sheraton Warsaw Hotel i objęła stanowisko Menadżera w dobrze jej już znanym Dziale Sprzedaży Cateringu.

Po sześciu latach i wielu sukcesach na koncie Magda przeprowadziła się z Warszawy do Krakowa, aby dołączyć do zespołu Sheraton Grand Krakow jako Menadżer Grup i Konferencji, a następnie awansowała na stanowisko Dyrektora Sprzedaży. Ponad trzy lata skutecznie kierowała kilkuosobowym zespołem.

Zarówno wiedza dotycząca warszawskiego rynku, jak i doświadczenie zdobyte w Krakowie sprawiły, że Magda szybko odnalazła się na stanowisku Dyrektora Sprzedaży Sheraton Grand Warsaw. – Pomimo trudnego zadania, jakim jest odbudowa ruchu w hotelu po pandemii, jestem przekonana, że Magda doskonale sprawdzi się w swojej nowej roli – komentuje Angela Saliba.