„Polska to coraz bardziej popularna destynacja zarówno wśród osób podróżujących w interesach, jak i w celach turystycznych”, powiedział Patrick Fitzgibbon, starszy wiceprezes w dziale Development obszaru EMEA. „Dostrzegamy tu znaczny potencjał do dalszego rozwoju naszego portfolio w miastach, w których obecność międzynarodowych marek hotelarskich nie jest jeszcze tak powszechna. Hampton by Hilton to marka, która rozwija się ostatnio w zawrotnym tempie – w ciągu minionych dwóch lat podwoiła liczbę swoich hoteli sprawiając tym samym, iż w Polsce znacznie zwiększyła się dostępność wysokiej jakości usług hotelowych w przystępnych cenach. Podpisanie tych strategicznych umów zwiększa portfolio marki o wyczekiwane trzy nowe nieruchomości i wpisuje się w strategię, która pozwoli na wzrost obecności Hampton by Hilton na rynku Polskim o dwie trzecie do roku 2022.”
Hampton by Hilton Krakow Airport
Dzięki podpisaniu umowy franczyzowej pomiędzy Hiltonem i Vanezza Sp. z o.o., 173-pokojowy Hampton by Hilton Krakow Airport, który przechodzi właśnie proces znacznej rozbudowy, dołączy do ponad 600 hoteli marki znajdujących się w pobliżu lotnisk. Kraków, który jest drugim pod względem wielkości miastem w Polsce, odwiedzany jest co roku przez ponad 12 milionów turystów z kraju i ze świata. Uważany jest również za jedno z najważniejszych centrów biznesowych w Polsce. Hotel zlokalizowany jest 10 minut piechotą od krakowskiego lotniska oraz w pobliżu jednego z najszybciej rozwijających się obszarów przemysłowych w mieście, które bezustannie przyciąga międzynarodowych i lokalnych inwestorów. Dzięki bezpośrednim połączeniom kolejowym z historycznym centrum Krakowa i drogowym z pobliskimi atrakcjami turystycznymi jak oraz największymi miastami w kraju, hotel stanowi atrakcyjny wybór zarówno dla osób podróżujących w interesach, jak i dla przyjemności.
Hampton by Hilton Białystok
W Białymstoku – jednym z największych miast we wschodniej części Polski – Hilton podpisał umowę z Rogowski Development Nova Sp. z o.o. BIS Sp. K., dzięki której do portfolio firmy dołączy 122-pokojowy hotel funkcjonujący pod marką Hampton by Hilton. Jako regionalny hub przyciągający coraz większą liczbę międzynarodowych firm z wielu branż oraz popularna destynacja turystyczna oferująca odwiedzającym mnóstwo atrakcji historycznych i kulturowych, Białystok odczuwa od kilku lat zapotrzebowanie na zwiększenie liczby pokoi hotelowych w mieście. Wyjątkowa lokalizacja nieruchomości w samym centrum Białegostoku, gdzie znajduje się aktualnie niewielka liczba hoteli globalnych marek, sprawia, iż staje się on idealną bazą wypadową dla osób pragnących zwiedzić historyczne atrakcje miasta oraz jego okolice, w tym pobliski Białowieski Park Narodowy oraz Krainę Wielkich Jezior Mazurskich.
Hampton by Hilton Zielona Góra
Kontynuując ekspansję w kluczowych polskich ośrodkach regionalnych, Hilton podpisał trzecią umowę franczyzową z Duda Development Sp. z o.o. oraz konsorcjum FB ANTCZAK, dzięki której Hampton by Hilton stanie się pierwszą międzynarodową marką hotelową obecną w Zielonej Górze oraz powiększy swoje portfolio o 115-pokojową nieruchomość. Zielona Góra, będąca centrum działalności gospodarczej i naukowej w zachodniej części Polski, jest również bardzo popularna wśród niemieckich turystów, którzy przyjeżdżają podziwiać zielonogórskie muzea, doroczne festiwale muzyczne oraz znane teatry. Hotel będzie usytuowany w kulturalnym centrum miasta w pobliżu najważniejszych połączeń drogowych i kolejowych z Niemcami oraz Polską centralną.
Trzy nowe placówki dołączą do portfolio 22 hoteli firmy Hilton w Polsce, w tym do niedawno otwartego Hilton Świnoujście Resort & Spa oraz Hampton by Hilton Łódź, którego otwarcie zaplanowane jest na koniec 2020 roku.