To my dbamy o Twój LOT!

Autor tekstu: , Data publikacji:

PLL LOT zaprosiły do współpracy Radka Kotarskiego – polskiego dziennikarza, pisarza, przedsiębiorcę i twórcę popularnego kanału edukacyjnego „Polimaty”. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich popularyzatorów nauki.​ 

Nowy odcinek to nowa podróż

Każdy odcinek serii „To my dbamy o Twój LOT” to nowa, ciekawa historia ukazująca, jak dynamiczna i kompleksowa jest branża lotnicza. Zaproszeni goście to eksperci z wieloletnim doświadczeniem, którzy dbają o to, aby podróże z PLL LOT były bezpieczne i komfortowe.

POSŁUCHAJ PODCASTU >> TUTAJ

W pierwszym odcinku Maciej Dziudzik, Dyrektor Biura Floty PLL LOT jako pierwszy zabiera nas w urzekającą podróż w czasie. W rozmowie z Radkiem Kotarskim swoją opowieść zaczyna od okresu powojennego, by płynnie przejść do przyszłości lotnictwa i latającego skrzydła. Zdradza tajemnicę ceramiki w silniku, a także opowiada o personifikacji samolotów.

Z kolei Robert Ludera, Dyrektor Biura Siatki Połączeń i Aliansów, dzieli się szeroką wiedzą na temat tworzenia siatki połączeń lotniczych i zaprasza nas do świata, w którym nie ma miejsca na spekulacje, gdzie kluczową rolę odgrywają ludzie, ich potrzeby i relacje międzykulturowe. W rozmowie z Radkiem Kotarskim opowiada o przyzwyczajeniach mieszkańców Kaukazu do podróżowania w środku nocy, o zróżnicowanym menu w lotach do Korei Południowej i do USA oraz wyjaśnia, kim jest agent handlingowy. Wspomina także
o operacjach, aspiracjach i nowych kierunkach.

Gościem trzeciego odcinka jest Maciej Błażewicz, Kierownik Sekcji Kontaktów Pisemnych, który opowiada o pracy z pasażerami i podkreśla niezwykłą rolę empatii, profesjonalizmu oraz umiejętności rozpoznawania potrzeb. Dzięki bogatemu doświadczeniu doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że dla wielu osób podróżowanie samolotem bywa stresujące. Wraz ze swoim zespołem potrafi redukować napięcie, a będąc pierwszym kontaktem dla pasażera, tworzy komfortowe warunki do zadawania pytań – nawet tych najbardziej zaskakujących.

Jak wygląda rekrutacja oraz szkolenie na członka personelu pokładowego? Jak cabin crew przygotowuje się przed lotem oraz jak radzi sobie z sytuacjami awaryjnymi w powietrzu? – w czwartym odcinku Milena Dudek, Kierowniczka Działu Rozwoju i Komunikacji Wewnętrznej w Biurze Personelu Pokładowego, opowiada o kulisach pracy personelu pokładowego. To opowieść o zawodzie, który odrywa od ziemi, ale nie od rzeczywistości, dzięki któremu pasażerowie są bezpieczni i otoczeni troską.

W ostatnim odcinku serii, Maciej Kowalówczany, Kierownik Działu Customer Experience w Biurze Rozwoju Produktu i Customer Experience, odpowiada na pytania – dlaczego jagodzianki stały się symbolem podroży z PLL LOT? Jak wybiera się fotele lotnicze? Jak współpraca z lotniskami wpływa na doświadczenia pasażerów podczas boardingu? Czyli historia o standardach obsługi pasażera w branży lotniczej.

Odcinki dostępne są na stronie PLL LOT, na kanale YouTube oraz Spotify.

Wszystkie odcinki podcastu TUTAJ>>

art. sponsorowany