Wafelek dla pasażerów LOT-u na wyłączność

, Data publikacji:

Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają na pokłady samolotów wafelki wyprodukowane przez polską firmę SKAWA. To pierwsza słodka przekąska opracowana na wyłączność dla LOT-u, będąca wyrazem przywiązania do krajowych tradycji, gościnności oraz wysokiej jakości serwisu pokładowego.

– Wafelek LOT, który już niedługo zaproponujemy naszym pasażerom to więcej niż tylko przekąska. Jest wyrazem dbałości o doświadczenia pasażera i wspierania polskich marek z tradycją. To kolejna nowość, wdrożona zgodnie z filozofią PLL LOT, polegającą na łączeniu nowoczesności z dziedzictwem oraz budowaniu pozytywnego doświadczenia podróży już od pierwszego kontaktu z obsługą na pokładzie. Jako narodowy przewoźnik nie tylko łączymy Polskę ze światem, ale świadomie wspieramy to, co lokalne. Od pokładu naszych samolotów po przestrzenie saloników biznesowych — współpracujemy z ponad 100 polskimi firmami, by pielęgnować i promować to, co najlepsze w polskiej jakości, smaku i designie – mówi Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience w PLL LOT.

Stworzony z myślą o pasażerach LOT-u, wafelek nie będzie dostępny w regularnej sprzedaży – można go spróbować wyłącznie na pokładach samolotów narodowego przewoźnika. Powstał we współpracy z firmą SKAWA, rodzimym przedsiębiorstwem z ponad 110-letnią historią produkcji słodyczy. To kolejny krok w umacnianiu polskiej tożsamości w ofercie PLL LOT.

– Jesteśmy dumni, że nasze wafelki, sygnowane logo SKAWA oraz PLL LOT, zadebiutują na pokładach narodowego przewoźnika. Partnerstwo naszych marek opiera się na wieloletniej tradycji i bogatym doświadczeniu. Wierzymy, że nowa przekąska uczyni podróż z PLL LOT jeszcze przyjemniejszą – mówi Waldemar Włazik, Dyrektor Sprzedaży ZPC „SKAWA” S.A.

Polskie Linie Lotnicze LOT konsekwentnie wspierają rodzimych producentów, promując polskie marki zarówno na pokładach swoich samolotów, jak i w przestrzeniach lotniskowych. Podczas podróży pasażerowie mogą liczyć na bezpłatne przekąski i napoje pochodzące niemal wyłącznie od polskich dostawców – w tym drożdżówki od Putki, soki od Tymbarku i Hortexu, wodę Ustronianka czy kawę od Mokate. W ofercie znajdują się również przekąski marek takich jak Skawa, Ros-Sweet, Jutrzenka Dobre Miasto, ZPC Milanówek i Orzeszek, a także szeroki wybór polskich win – w tym tych z renomowanych winnic jak Turnau, Silesian czy Lipowiec. Kosmetyczki w klasie biznes przygotowywane są przez Phenomé – firmę specjalizującą się w kosmetykach naturalnych. Całość dopełnia wysokiej klasy wzornictwo użytkowe – szklana zastawa od Krosna, sztućce od Gerlacha oraz porcelana z manufaktur Bolesławiec, Ćmielów i Lubiana.

Działania promujące polskie marki sięgają również poza pokład – do eleganckich przestrzeni saloników biznesowych. W nowej odsłonie saloniku Polonez w Warszawie pasażerowie mogą korzystać z kosmetyków marek Zew, YourKaya i wspomnianej już Phenomé oraz wypoczywać w przestrzeni zaprojektowanej przez polskich producentów mebli i ceramiki, takich jak Noti, Nowy Styl, Fikka, Figury Niemożliwe i Paradyż. Podobne podejście zastosowano także w LOT Business Lounge w Chicago, gdzie wykorzystano meble od Motiv Home, płytki od Ceramiki Paradyż, armaturę Deante oraz kosmetyki Zew i Phenome.

LOT aktywnie eksponuje także polskie brandy w przestrzeni wizualnej swoich samolotów, współpracując z firmami takimi jak Itaka, Pekao czy Krosno. Tym samym przewoźnik nie tylko buduje prestiżowy wizerunek, lecz także realnie wspiera rozpoznawalność polskich marek na świecie.