Liczba noclegów, spędzonych w pokojach sześciu pięciogwiazdkowych hoteli tej sieci wPolsce spadła o 6 procent(dane za10 miesięcy2009 roku). Jednocześnie zwiększyła się liczba Polaków korzystających z noclegów w pięciogwiazdkowych hotelach, w niektórych nawet o 10 procent. Głównymi klientami sieci są nadal Amerykanie, Brytyjczycy i Niemcy. Paradoksalnie w okresie spowolnienia gospodarczego w hotelach sieci Starwood wzrosło zainteresowanie produktami kompleksowymi, które zawyższą cenę oferują większą gamę usług. Dlatego też hotele Sheraton w 2009 r. zainwestowały w stworzenie lub rozbudowę konceptu pięter klubowych, które oprócz pokoju, oferują dostęp do Club Lounge, gdzie goście mogą bezpłatnie zapraszać partnerów biznesowych na spotkania i korzystać z Internetu. W nadchodzącym roku Starwood planuje dalsze inwestycje w wysokości prawie 12 milinów złotych w istniejące obiekty. Większość tej sumy zostanie przeznaczona na renowację hoteli Sheraton Warsaw oraz Le Meridien Bristol.
Starwood podsumowuje
Z raportu sieci Starwood wynika, że w pierwszej połowie roku widoczne były restrykcje dotyczące podróży służbowych oraz wydatków reprezentacyjnych.