Marka Accor z nowymi managerami

Autor tekstu: , Data publikacji:

Accor, światowy lider w branży hotelarskiej, powołał dwóch doświadczonych ekspertów, którzy obejmą stanowiska Global Brand President i staną na czele znanych na całym świecie marek Premium, Midscale i Economy (PM&E). Zmiana podkreśla zaangażowanie grupy we wzmacnianie wartości i pozycji rynkowej na całym świecie.

Benoît Racle na stanowisku Global Brand President – Premium
(dla marek Pullman, Swissôtel, Mövenpick, Angsana & Peppers)

Benoît Racle dołącza do Accor jako Global Brand President marek Premium, wnosząc ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu markami hotelowymi, działaniami operacyjnymi i komercyjnymi. Swoje umiejętności doskonalił m.in. w Starwood Hotels and Resorts Worldwide, przeprowadzając transformację marki konsorcjum oraz napędzając sukces komercyjny i operacyjny. W swojej nowej roli jako Brand President, Racle będzie nadzorował strategię i rozwój marek premium Accor, dbając o zróżnicowane doświadczenia dla gości na wysokim poziomie.

Accor koncentruje się na wzmacnianiu i rozbudowie segmentu premium. Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy grupa potroiła liczbę podpisanych umów na hotele premium w porównaniu z 2019 rokiem. Obecne portfolio Pullman, marki z ponad 150-letnią tradycją obejmuje 155 hoteli w 42 krajach na całym świecie, z planem otwarcia kolejnych 65. Swissôtel z 35 hotelami planuje rozbudować sieć o kolejne 40, zaś Mövenpick, z ponad 120 lokalizacjami, planuje otworzyć dodatkowe 80 hoteli.

– Cieszę się, że dołączam do Accor w tym niesamowitym czasie, by wzmocnić globalną pozycję marek premium, które od dawna są synonimem bogatego dziedzictwa, ducha innowacji i wyjątkowych doświadczeń. Z niecierpliwością czekam na rozwój portfolio na strategicznych rynkach wraz z naszymi partnerami i oddanymi zespołami hotelowymi. Tworzenie nowych, niezapomnianych wrażeń dla naszych gości na całym świecie niewątpliwie wzmocni pozycję Accor na całym świecie – zaznaczył Benoît Racle, Global Brand President – Premium w Accor.

Jean-Yves Minet na stanowisku Global Brand President – Midscale & Economy
(dla marek Novotel, Mercure, TRIBE, Handwritten Collection, ibis, ibis Styles, ibis budget i greet)

Jean-Yves Minet objął stanowisko Global Brand President dla marek Midscale & Economy. Z ponad 25-letnim doświadczeniem wykonawczym i operacyjnym w zakresie brandingu, Jean-Yves stawiał pierwsze kroki w branży kosmetycznej, koncentrując się na możliwościach wysokiego wzrostu w różnych kategoriach, kanałach dystrybucji, grupach konsumentów i regionach, zdobywając głęboką wiedzę na temat nowych rynków. W swojej nowej roli jako Brand President skupi się na rozwoju marek Accor poprzez kierowanie pozycjonowaniem oraz modelami operacyjnymi w segmencie midscale i economy dla szerokiej i zróżnicowanej grupy gości na całym świecie.

– To przyjemność dołączyć do Accor w tak kluczowym momencie dla grupy. Z 2 500 hotelami na całym świecie, ibis świętuje 50-lecie pozycji lidera na rynku, oferując nowe doświadczenia w ramach zapowiadanej kampanii „Go get it”. Z kolei Novotel deklaruje wzmocnienie swoich wieloletnich zobowiązań do wspierania balansu i wellbeingu, w tym zobowiązując się do ochrony oceanów – największego źródła równowagi dla środowiska. Nasze marki z grupy midscale i economy są liderami na wielu rynkach i mają ogromny potencjał, aby zapewnić wyjątkową wartość i komfort podróżnym na całym świecie oraz napędzać innowacje – podkreślił Jean-Yves Minet, Global Brand President – Midscale & Economy w Accor.

Od momentu wdrożenia nowej organizacji marek, dywizja Accor Premium, Midscale & Economy napędza naszą wiodącą pozycję w branży poprzez doskonałość operacyjną i znane na całym świecie marki, takie jak Pullman, Swissotel, Novotel, Mercure czy ibis – dodaje Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer, Premium Midscale & Economy brands w Accor. – Dzięki doświadczeniu Benoit i Jean-Yves, wzmocnimy pozycję globalnego lidera branży oraz wprowadzimy naszą strategię w kolejny rozdział wzrostu i innowacji, dostarczając gościom wyjątkowe wrażenia, a tym samym zwiększając wyniki biznesowe naszych partnerów na całym świecie.

Dywizja Premium, Midscale i Economy stanowi 90% portfolio Accor i obejmuje ponad 5 tysięcy hoteli, ponad 20 marek i lokalizacje w ponad 100 krajach na całym świecie. Segment premium to szybko rozwijający się rynek, w którym Accor zwiększa swój udział dzięki portfolio silnych marek. Jednocześnie grupa posiada wiodącą pozycję w segmencie Midscale & Economy z markami, które nieustannie cieszą się wysokim zainteresowaniem zarówno inwestorów, jak i podróżnych. Należą do nich Novotel, Mercure, Adagio, Handwritten Collection, TRIBE, ibis i greet. Portfolio Accor wyróżnia się także niszowymi i regionalnymi markami, w tym Grand Mercure, Mantra, BreakFree, Art Series, The Sebel i Peppers oraz markami na przedłużone pobyty, takie jak Adagio i Living. Grupa konsekwentnie wyznacza standardy rynku dzięki wyjątkowej ofercie i doświadczeniu w zakresie guest service.