Singapore Digital Roadshow przedstawi 13 wystawców z Singapuru. Organizatorzy wycieczek i biura podróży z Europy Wschodniej spotkają się z przedstawicielami Singapore Tourism Board, Sentosa Development Corporation, Changi Airport Group, Accor Hotels Singapore, Marina Bay Sands Hotel, Resort World Sentosa, Far East Hospitality oraz kilku DMC (Travel Central Holidays, SeaWheel, Podróżnik, SingExpress Travel).
Firmy lotnicze odpowiedzialne za budowę mostów między destynacjami – Singapore Airlines i Polskie Linie Lotnicze LOT – również będą reprezentowane i gotowe do udzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania. Każdy wystawca będzie miał do dyspozycji prywatną wirtualną salę spotkań. Kupujący z Czech, Węgier, Polski i Słowacji będą również zapraszani na webinaria, podczas których STB i partnerzy podzielą się z nimi najnowszymi informacjami o sytuacji z COVID-19 w Singapurze oraz najnowszymi wiadomościami na temat oferty Singapuru.
– Europa Wschodnia nadal jest ważnym wschodzącym rynkiem źródłowym dla Singapore Tourism Board. Przed pandemią obserwowaliśmy dobry wzrost w Europie Wschodniej, co podkreśla wysiłek dywersyfikacji STB w celu uzyskania dobrej kombinacji rynków zbytu na długich, średnich i krótkich dystansach. Nawet przy zamkniętych granicach nadal wierzymy, że ważne jest, aby angażować naszych partnerów handlowych i informować ich o najnowszych wydarzeniach w Singapurze. Dzięki roadshow, który odbywał się na platformie wirtualnej, mogliśmy zaprosić nowych partnerów, takich jak Resorts World Sentosa i Sentosa Development Corporation, którzy wcześniej nie brali udziału w naszych roadshowach – mówi Melissa Jane Thompson, dyrektor Regionu Rady Turystyki Singapuru na Europę Wschodnią.
Singapur ponownie otwiera granice w sposób progresywny i skalibrowany. Chociaż granice między Europą Wschodnią a Singapurem są nadal zamknięte, firmy turystyczne przygotowują się do zapewnienia gościom i odwiedzającym maksimum bezpieczeństwa. Jedną z takich inicjatyw jest SG Clean – znak jakości w zakresie czystości i dezynfekcji, który zapewni pewność wszystkim odwiedzającym obiekty oznaczone tym znakiem. Od momentu uruchomienia akcji w lutym 2020 roku już ponad 20 000 lokali uzyskało certyfikat SG Clean.
– Nasz wirtualny roadshow będzie okazją dla zainteresowanych Azją Południowo-Wschodnią i Singapurem. Niezależnie od tego, czy Twoi klienci są zainteresowani tygodniowymi wakacjami w Singapurze, wycieczką do wielu miast w Azji Południowo-Wschodniej czy spotkaniem korporacyjnym w Singapurze, pozwól naszym ekspertom podzielić się z Tobą swoją wiedzą. Dołącz do nas w zaciszu własnego domu lub biura! – dodaje Melissa Jane Thomson.
Rejestracja na wydarzenie jest już otwarta i bezpłatna dla wszystkich touroperatorów, biur podróży, firm MICE i concierge z krajów Europy Wschodniej. Możesz zarejestrować się i umówić na spotkanie na oficjalnej stronie wydarzenia TUTAJ: www.singaporeroadshow.com