Listopad 2012

Socjologowie twierdzą, że możemy już mówić o pojawieniu się tzw. kultury znawców – osób wymagających i świadomych, które za wysoką jakość są zdecydowane zapłacić równie wysoką cenę. Zjawisko to dotyczy wielu dziedzin, w tym również podróży.

 

   Pobierz wersję PDF

Oznacza, że nasze oczekiwania wzrosły także w stosunku do systemów rozrywki pokładowej. Czasy, kiedy stewardesy roznosiły pasażerom słuchawki, służące przede wszystkim do słuchania muzyki – bezpowrotnie minęły. Dziś wsiadając na pokład samolotu możemy liczyć na wybór najnowszych filmów, możliwość korzystania z internetu na rozdawanych przez personel pokładowy iPad-ach, a także – co jeszcze do niedawna było w samolotach surowo zabronione – rozmowy przez telefon. W artykule „Surfowanie w sieci”, który jest w tym miesiącu naszym Tematem z okładki podajemy m.in. aktualną listę linii lotniczych, które dopuszczają na pokładach korzystanie z telefonów komórkowych. Aby zapomnieć o jesiennych szarugach, zachęcam Państwa do przeczytania relacji z „ciepłych destynacji”, za jakie uchodzą Kuala Lumpur i Sharm el-Sheik, a także ciekawego, aktualnego i wiele mówiącego o zmianach w biznesie artykułu o Madrycie pod tytułem „Hiszpańskie serce”. Mam nadzieję, że będą one inspiracją do kolejnych podróży, zarówno turystycznych, jak i służbowych. Aby nie rozstawać się z naszym magazynem, także podczas podróży, proponujemy wykupienie jego prenumeraty w wersji na iPad-a po bardzo korzystnej cenie. Przemyślcie, proszę, Państwo tę inwestycję. Życzę udanej lektury!

Marzena Mróz, redaktor naczelna Business Traveller Poland