Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre, Warszawa

Autor tekstu: , Data publikacji:

Marka Hilton należy do najbardziej rozpoznawalnych w branży hotelarskiej. Kojarzy się powszechnie z prestiżem i komfortem.

Twórcą potęgi „brandu” był Conrad Hilton, który w 1919 roku kupił pierwszy hotel. Hotele Hilton zawsze stawiały na innowacje – jako pierwsze w branży wprowadziły w pokojach telewizję, elektroniczny system rezerwacji, a także uruchomiły sieciową stronę internetową. Komfort czuć w warszawskim Hiltonie na każdym kroku – tak w wygodnie urządzonych pokojach, przestronnym lobby, świetnie zaprojektowanym centrum konferencyjnym, czy eleganckim klubie fitness.

POŁOŻENIE

Centrum Warszawy, zatem blisko stąd do ogromnej ilości biznesowych punktów na mapie stolicy. Dojazd z lotniska im. Fryderyka Chopina zajmuje taksówką 20-30 minut. Bardzo blisko jest z Dworca Centralnego, a gdyby ktoś chciał skorzystać z komunikacji miejskiej, ma dostęp do ogromnej liczby połączeń.

WYPOSAŻENIE POKOI

Warszawski Hilton oferuje 314 klimatyzowanych (klimatyzacja jest sterowana indywidualnie) pokoi oraz apartamentów. Wszystkie pokoje mają bezprzewodowy oraz przewodowy Internet, zestaw do przyrządzania kawy i herbaty, żelazko oraz deskę do prasowania, minibar, telewizor LCD, wygodne biurko do pracy. Okna są wysokie, sięgają od podłogi do sufitu, istnieje możliwość ich całkowitego zaciemnienia. Łazienki mają wystrój w marmurach, podłoga w nich jest podgrzewana, a kosmetyki marki Crabtree & Evelyn.

Pokoje w hotelu są obszerne, najmniejsze standardowe mają 30m2. W pokojach znajdziemy łóżka typu King lub Twin, stolik z fotelami, nad łóżkiem znajdują się obrazy. Ciekawą ofertą są pokoje z wydzielonym miejscem do pracy, oznaczone są terminem Plus (Deluxe Plus oraz Executive Plus). Z kolei apartamenty Executive Corner Suite mają dużo większą powierzchnię – 64 m2, zaś prezydencki apartament 130 m2, goście w nim mieszkający mają do dyspozycji salon, jadalnię, sypialnie oraz aneks kuchenny.

ZAPLECZE BIZNESOWE

Hilton dysponuje powierzchnią 3 000 m2, którą można przeznaczyć na  konferencje, szkolenia, spotkania, itd. Największą salą konferencyjną jest Warsaw Hall, która ma aż 1 406 m2 powierzchni (plus foyer o powierzchni 520 m2) i może pomieścić nawet 1 850 osób. Salę tę można dzielić na pięć części. Oprócz niej w hotelu znajdziemy 12 Hilton Meeting Rooms, o pojemności 26 –75 osób. Hilton oferuje także Boardroom – przeznaczony na posiedzenia zarządów, rad nadzorczych oraz salę Lightroom – pełną światła, nowoczesna, dobrze wyposażoną, wielofunkcyjną salę konferencyjną mieszczącą do 110 osób w ustawieniu teatralnym. Sala posiada wbudowany projektor i ekran, indywidualnie sterowaną klimatyzację oraz dostęp do światła dziennego (z możliwością zaciemnienia).

W hotelu istnieje możliwość skorzystania z Business Center, wyposażonego w sprzęt komputerowy, kopiarki, drukarki oraz faksy i telefony. Jeśli ktoś czuje taką potrzebę, może wynająć telefon komórkowy lub dyktafon.

Pokoje typu Executive dają przywilej dostępu do eleganckiego salonu biznesowego, usytuowanego na najwyższym piętrze hotelu. Możliwość zameldowania i wymeldowania, książki, prasa, telewizja, a także śniadania, drinki i przekąski – no i oczywiście świetne miejsce na rozmowy biznesowe.

RESTAURACJE I BARY

Głównym miejscem spożywania posiłków jest restauracja Meza. Szef kuchni, Sven Thomsen, stawia w niej na kuchnię międzynarodową oraz polską – serwowane tu pierogi to uczta dla podniebienia. W restauracji podawane są śniadania oraz lunche. Otwarta jest ona od 6:30 do 23:00. W Hiltonie działa również Pistaccio Lobby Bar & Lounge, w którym w relaksującej atmosferze można oddać się niezobowiązującym pogawędkom. Tym bardziej, że bar oferuje doskonały wybór whisky i koniaków, a także przepyszne przekąski. Pistaccio funkcjonuje od 8:00 do godziny pierwszej po północy.

RELAKS

Centrum rekreacyjne tworzy Holmes Place Premium Club, który może pochwalić się pełnowymiarowym, 25-metrowej długości, basenem. Do tego dochodzi wysokiej jakości sprzęt treningowy, sauna, bardzo bogaty grafik zajęć sportowych, a także możliwość skorzystania z usług osobistego trenera. Spa For You to z kolei miejsce, które oferuje szeroki wachlarz egzotycznych masaży oraz zabiegów kosmetycznych dla twarzy i całego ciała. W hotelu znajdziemy także salon jubilerski, galerię bursztynu oraz sklep z pamiątkami. Dla tych, którzy lubią mniej lub bardziej potężny dreszcz adrenaliny, czeka Olympic Casino Sunrise, a w nim stoły do ruletki, blackjacka i pokera.

OCENA

Wygodny, elegancki hotel. Doskonałe miejsce dla biznesmena, który w sprawach służbowych przyjeżdża do stolicy.

 

FAKTY

Pokoje: Hotel Hilton oferuje 314 pokoi, w tym 11 apartamentów.

Tipy: Hilton Plus – pokoje z wydzielonymi częściami, przeznaczonymi do pracy i relaksu. Bezprzewodowy i przewodowy Internet. Doskonała infrastruktura konferencyjna.

Koszty: Pokój standardowy rezerwowany na pierwszy tydzień lipca (jeden nocleg, środek tygodnia) to koszt rzędu 495 zł.

KONTAKT

Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre,

Grzybowska 63,

00-844 Warszawa

Tel. + 48 22 356 55 55,

warsaw.hilton.com



Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji

Zapisz się na nasz Newsletter

Bądź na bieżąco!
Nasze wiadomości w Twojej poczcie.