Dzięki NDC agenci będą mieli możliwość przedstawienia najbardziej konkurencyjnej oferty, spersonalizowanej pod kątem oczekiwań pasażera. Ofertę NDC można rezerwować za pośrednictwem interfejsów API Sabre Offer and Order, agencyjnej platformy rezerwacyjnej Sabre Red 360 oraz systemu rezerwacyjnego online GetThere od Sabre.
Polskie Linie Lotnicze LOT niedawno ogłosiły strategię na lata 2024 – 2028, która zakłada m.in. rozbudowę floty do 110 samolotów, uruchomienie blisko 20 nowych połączeń, zwiększenie liczby pasażerów o 70% oraz intensyfikację działań środowiskowych i społecznych. Kolejnym kluczowym celem strategii jest poprawa jakości usługi zadowolenia pasażerów. NDC pozwala na udostępnienie najkorzystniejszej, spersonalizowanej oferty i szerokiej gamy usług dodatkowych, przedstawionych za pomocą bogatych treści wizualnych.
– Najbliższe pięć lat przyniesie nam zarówno ciekawe, jak i wymagające wyzwania. Stawiamy sobie ambitne cele, a NDC odgrywa kluczową rolę w realizowaniu naszej strategii. NDC dostarcza rozwiązania najwyższej jakości oraz zaawansowane narzędzia do zarządzania ofertą. Głęboko wierzę, że nasza współpraca z Sabre pozwoli nam szerzej dotrzeć z ofertą Polskich Linii Lotniczych LOT, a także podniesie jej konkurencyjność – powiedziała Marta Wiśniewska, Dyrektor Biura Sprzedaży Agencyjnej w Polskich Liniach Lotniczych LOT.
– Branża turystyczna gwałtownie się zmienia, dlatego Polskie Linie Lotnicze LOT dokładają wszelkich starań, aby być liderem tej transformacji, między innymi dzięki nowoczesnemu podejściu do dystrybucji oferty. Jesteśmy entuzjastycznie nastawieni do współpracy z Sabre i z niecierpliwością czekamy na możliwość przedstawienia naszej oferty NDC biurom podróży i nabywcom usług turystycznych na całym świecie – dodał Arkadiusz Gawryluk, Dyrektor Biura Sprzedaży Internetowej, Dystrybucji i Programów Lojalnościowych w Polskich Liniach Lotniczych LOT.
Dzięki współpracy z Sabre, wraz z rozpoczęciem dystrybucji oferty przez NDC, Polskie Linie Lotnicze LOT dołączają do grona szesnastu linii lotniczych, korzystających z NDC na ponad 150 rynkach.
– Polskie Linie Lotnicze LOT, od chwili powstania prawie 100 lat temu, są perspektywicznym oraz innowacyjnym przewoźnikiem i cieszymy się, że możemy być częścią ich przygody z NDC – powiedziała Kathy Morgan, Wiceprezes ds. Zarządzania Produktami – Distribution Experiences, Sabre Travel Solutions. NDC umożliwia liniom lotniczym pozyskanie nowych źródeł przychodów i oferowanie podróżnym jeszcze większej jakości usług. W Sabre stawiamy sobie za cel udostępnienie tych treści na szeroką skalę w kanale pośrednim, jednocześnie chroniąc kompleksowe procedury i wydajność operacyjną, tak ważne z perspektywy biur podróży – dodała.