Więcej lotów międzykontynentalnych i nowe kierunki
Air France zwiększy oferowanie na trasach dalekiego zasięgu o 3 procent, a KLM o 6 procent. W zimowej siatce pojawią się cztery nowości: Phuket w Tajlandii (Air France) – od 27 listopada, Punta Cana w Dominikanie – od 13 stycznia 2026, Kittilä w Finlandii (KLM) – od 23 listopada, oraz Barbados, obsługiwany wspólnie z Georgetown w Gujanie – od 26 października 2025 r. Nowością będą też całoroczne połączenia KLM uruchomione latem – do Exeter, Lublany, Hyderabad i San Diego.
Stabilna oferta połączeń z Polski
Grupa utrzyma mocną obecność na polskim rynku, oferując z pięciu miast nawet 138 rejsów tygodniowo do Paryża i Amsterdamu.KLM poleci z Warszawy (do 28 tygodniowo), Krakowa (28–30), Gdańska (28), Wrocławia (11–14) i Poznania (12–14).Air France oferuje z kolei loty z Warszawy (do 21 tygodniowo) i Krakowa (do 3 tygodniowo).
Wzrost częstotliwości do popularnych destynacji
Obie linie zwiększą liczbę lotów do wielu znanych kierunków zimowych. KLM poleci częściej m.in. do Delhi, Panamy, Bangkoku i Curaçao, a także wzmocni ofertę do Kapsztadu, Bostonu, Miami, Portland, San Francisco, São Paulo, Limy i Kostaryki. Air France zwiększy częstotliwość rejsów z Paryża m.in. do Rio de Janeiro, San José, Dubaju, Kapsztadu i Salvador de Bahia, a Bangkok obsłuży dwa razy dziennie. W pełni tygodniowe rotacje otrzymają także połączenia do Raleigh-Durham, Cancún i Papeete. Przewoźnik utrzyma ponadto popularne trasy do Orlando i Riyadhu.
Rozwój siatki europejskiej
W Europie KLM zaoferuje 94 trasy, a Air France – do 630 lotów dziennie do ponad 90 miast, w tym w Afryce Północnej. KLM zwiększy liczbę rotacji m.in. do Neapolu, Aten, Göteborga, Cork czy Poznania, natomiast Air France wzmocni ofertę do takich kierunków jak Londyn, Tuluza, Marsylia, Tanger, Mediolan, Zurych i Teneryfa.
Nowe samoloty i lepszy komfort podróży
Zimą obie linie kontynuują inwestycje w rozwój floty i produktów pokładowych. KLM odbierze ostatniego z piętnastu Boeingów 787-10 oraz trzy kolejne Airbusy A321neo, co przełoży się na cichsze, bardziej oszczędne i komfortowe rejsy.
Air France rozwija instalację bezpłatnego i szybkiego Wi-Fi, które do końca 2025 roku ma być dostępne w 30% floty. Modernizowana jest także klasa La Première – z nową kabiną łączącą przestrzeń fotela i szezlongu w pełnowymiarowe łóżko. Od grudnia nowy produkt pojawi się na trasie do Miami, a od marca 2026 roku także do Tokio-Haneda.




