Przy wyborze obiektu na konferencję lub planowane spotkanie o charakterze biznesowym, firmy kierują się jego położeniem, odległością od centrów konferencyjnych, dworców i głównych węzłów komunikacyjnych. W ostatnich latach, przez wzgląd na rozbudowę lotnisk oraz stale rosnącą siatkę połączeń lotniczych, również do Polski dotarł trend budowania hoteli przylotniskowych.
Międzynarodowa atmosfera
Obiekty typu airport cieszą się coraz większym zainteresowaniem firm i event plannerów, zwłaszcza przy organizacji imprez o charakterze międzynarodowym. Organizacja konferencji w tego typu hotelu pozwala znacząco ograniczyć wydatki na logistykę. Hilton Garden Inn Kraków Airport znajduje się w odległości zaledwie 40 metrów od Międzynarodowego Portu Lotniczego Kraków Airport, tuż przy wyjeździe na obwodnicę miasta, a podróż nowoczesną kolejką podmiejską do Dworca Głównego w Krakowie zajmuje nieco ponad kwadrans. Dzięki dogodnej lokalizacji uczestnicy wydarzenia unikają zakorkowanych ulic centrum, remontów drogowych, czy problemów z zaparkowaniem auta. Zmotoryzowani goście mogą korzystać z wielopoziomowego parkingu Kraków Airport, który udostępnia 1240 miejsc postojowych, a specjalna cena zaparkowania samochodu dla gości hotelowych to 24 zł za dobę.
Komfort dla biznesu
Wszystkie pokoje w Hilton Garden Inn Kraków Airport są wyposażone w komfortową i całkowicie wyciszoną strefę wypoczynku oraz miejsce do pracy, czyli ergonomiczny fotel, dobrze oświetlone biurko i bezpłatny dostęp do szybkiego Wi-Fi. Oprócz szeregu udogodnień w pokojach, obiekt dysponuje nowocześnie wyposażonym zapleczem konferencyjno-bankietowym, na który składa się 10 sal i przestronne foyer. Ponadto dla komfortu podróżnych hotel oddaje do użytku centrum fitness, całodobowy sklep, pralnię oraz Lobby bar. Wszystkie te elementy pozwalają zachować gościom zdrową równowagę pomiędzy pracą, a odpoczynkiem. Kompleksowa i profesjonalna obsługa wyjazdów służbowych to jeden z ważniejszych segmentów działalności hoteli lotniskowych na świecie. Nasz doświadczony personel dba o to, aby goście mieli gwarancję bezstresowego i szybkiego załatwienia codziennych spraw, takich jak pranie i prasowanie, rezerwację stolika w restauracji, zorganizowanie telekonferencji, czy możliwość bezprzewodowego drukowania dokumentów.
Daj się zaskoczyć
Oddany do użytku zaledwie 2 lata temu Hilton Garden Inn Kraków Airport został zaprojektowany z myślą o najbardziej wymagających gościach i w oparciu o dostępność najnowocześniejszych technologii. Klimatyzacja, sprzęt audiowizualny, możliwość różnej konfiguracji stołów i krzeseł, łączenie i dzielenie poszczególnych sal konferencyjnych to podstawowe elementy składające się na zorganizowanie bankietu czy konferencji. Przylotniskowy hotel oferuje znacznie więcej. Wychodząc na wprost oczekiwaniom klientów, do ich dyspozycji oddane jest całodobowe centrum biznesowe oraz profesjonalny boardroom, w którym można przeprowadzić wideokonferencję. W pokojach hotelowych tradycyjne kompendium opisujące usługi hotelowe zostało zastąpione częścią spersonalizowanego systemu telewizji hotelowej. Inteligentny system telewizji hotelowej jest z powodzeniem wykorzystywany, jako środek komunikacji gościa z obsługą. Kolejnym istotnym narzędziem w komunikacji z gośćmi jest elektroniczna, responsywna ankieta, która daje personelowi możliwość szybkiej reakcji na uwagi, co jest wyjątkowo cenne z punktu widzenia ciągłego starania się o świadczenie jak najwyższej jakości usług.
Pora na przerwę
We wnętrzach hotelu kryje się elegancka, minimalistycznie urządzona restauracja, która w tym roku znalazła się w prestiżowym Żółtym Przewodniku Gault&Millau Polska. Za autorskie menu odpowiada Miłosz Kowalski, który potrafi zaskakująco komponować smaki i łączyć światowe trendy kulinarne z tradycyjną kuchnią polską. To on decyduje o finalnym kształcie menu i doborze dostawców. Co istotne, szefowie kuchni pracują na produktach sezonowych, dostępnych w regionie Małopolski. Doskonałym uzupełnieniem menu jest starannie wyselekcjonowana karta win i koktajli, dostępna w klimatycznym Lobby barze. Restauracja wychodzi naprzeciw potrzebom gości konferencyjnych, realizując niebanalne przerwy kawowe, dostosowane i przygotowywane do indywidualnych wymagań klientów oraz zewnętrzne usługi cateringowe nawet na kilkaset osób.