W cyklu spotkań zorganizowanych w Polsce, Czechach i na Węgrzech zaprezentowano szeroką ofertę turystyczną Jordanii oraz nowe, czarterowe połączenia lotnicze. Była to również doskonała okazja do nawiązania kontaktów z przedstawicielami branży turystycznej w tych krajach. Podczas konferencji w Warszawie obecni byli przedstawiciele linii lotniczych Royal Wings Airlines oraz polscy i jordańscy touroperatorzy.
Jordania dysponuje ogromnym potencjałem turystycznym. W zeszłym roku kraj ten odwiedziło prawie 700 tysięcy turystów z całego świata, w tym blisko 12 tysięcy gości z Polski. Nawet najbardziej wymagający podróżnicy znajdą tam coś dla siebie. Kraj ten ma bogatą ofertę turystyczną dla osób zainteresowanych historią i kulturą, chcących wybrać się w niezapomnianą podróż śladami religii, jak i dla amatorów przygód, relaksu, zabawy i rozrywki. W Jordanii na gości czekają zachwycające zabytki, niepowtarzalna przyroda i doskonałe obiekty hotelowe na każdą kieszeń.
„W ubiegłym roku nastąpił wzrost liczby turystów z Polski, Czech i Węgier na świecie. To dlatego zdecydowaliśmy się zorganizować ten road show, który naszym zdaniem stanowi doskonalą okazję do zaprezentowania różnorodności Jordanii jako celu podróży” – mówi Abdel Razzaq El Arabiyat, dyrektor Jordańskiej Izby Turystycznej.
JTB pracuje też nad przygotowaniem materiałów marketingowych m.in. w języku polskim. Przedstawiciele Izby zapowiedzieli również rozpoczęcie szerokiej kampanii reklamowej w Polsce, Czechach i na Węgrzech, promującej zarówno Jordanię, jak i Royal Wings Airlines.