Na przestrzeni najbliższych dwóch w ofercie Ryanair’a pojawi się kilka nowości, które w tym okresie będą sukcesywnie wprowadzane przez władze irlandzkiego przewoźnika. W ciągu najbliższych 12-18 miesięcy Ryanair uruchomi we współpracy z serwisem booking.com atrakcyjne pakiety wakacyjne w cenie, których zawarty będzie przelot na określonej trasie, przejazd z lotniska do hotelu oraz rozmaite pakiety zakwaterowania w wybranych obiektach hotelarskich na świecie. Linia przygotowuje się również do zmian wizerunkowych przewidujących zastąpienie występującej obecnie w samolotach jaskrawej żółci kolorem niebieskim – zapowiedział w wywiadzie dla portalu indepentent.ie Kenny Jacobs, dyrektor ds. marketingu w Ryanair.
Kolejnym ważnym projektem, nad, którym pracują władze spółki jest uruchomienie w przeciągu od osiemnastu do dwudziestu czterech miesięcy całkowicie bezpłatnego wi – fi dostępnego dla pasażerów we wszystkich samolotach przewoźnika. W ramach prac nad wprowadzeniem technologii bezprzewodowej łączności Irlandczycy poszukują obecnie odpowiedniego dostawcy, który podejmie się budowy i administracji sieci Internetowej na pokładach samolotów. Jednocześnie jak zapewnia przewoźnik wprowadzenie bezpłatnego Internetu w samolotach Ryanair’a w żaden sposób nie wpłynie na dotychczasowe ceny biletów.
W dalszej przyszłości (najbliższe trzy lata) Ryanair rozważa stworzenie własnej grupy poprzez powołanie do życia nowej, własnej marki, której głównym profilem działalności miałaby być realizacja połączeń transatlantyckich. Zgodnie z założeniami projektowymi realizacja rejsów za ocean miałaby się odbywać pomiędzy czterema portami lotniczymi w Europie i czterema w Stanach Zjednoczonych. Póki, co nie wiadomo jednak, kiedy klienci Ryanair’a mogą oczekiwać nowej marki. Główną przeszkodą przedstawioną przez Jacobs’a jest zakup floty dużych samolotów realizujących tego typu połączenia.