W ramach kampanii marketingowej towarzyszącej Mistrzostwom Świata w Piłce Nożnej przewoźnik z Dubaju opracował oraz zamieścił na kadłubach samolotów logo Mistrzostw w charakterystycznych żółto – zielonych barwach nawiązujących do kolorów, z których składa się narodowa flaga Brazylii – państwa gospodarza Mistrzostw. Trzy pierwsze maszyny Boeingi 777-300ER nazwane przez władze spółki Pele – one zostaną już dziś odsłonięte i skierowane do obsługi rejsów pasażerskich. Prawdziwą atrakcją jest jednak fakt, że każdy z samolotów Pele – ane został ozdobiony autografem tego światowej klasy piłkarza. Kolejny, a zarazem ostatni – czwarty samolot w barwach FIFA ma zostać zaprezentowany w najbliższej przyszłości.
Dekoracja samolotów to jednak nie jedyna forma proponowanych przez Emirates Airline atrakcji związanych z Mistrzostwami Świata. Na lotnisku w Dubaju przy stanowiskach odprawy umieszczono specjalne standy z wizerunkami piłkarzy Pele i Ronaldo. Obydwaj panowie są, bowiem ambasadorami przewoźnika ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Poza udekorowaniem stanowisk odprawy wizerunkami piłkarzy lotniskowe lounge mają zostać wyposażone w specjalne ekrany transmisyjne, na, których na żywo wyświetlane będą spotkania.
Ostatnim punktem piłkarskich atrakcji jest zainstalowanie w 16 należących do spółki Boeingach telewizorów, które podobnie jak te w lotniskowych loungach będą emitować w czasie rzeczywistym przebieg meczów. Pomimo niewyposażenia całej floty przewoźnika w telewizory władze spółki uspokajają, że w każdym samolocie znajdzie się urządzenie umożliwiające śledzenie przebiegu piłkarskiego spotkania. Jeżeli nie w formie wizyjnej to w tekstowej. W przypadku tego drugiego rozwiązania na ekranie zainstalowanym na pokładzie samolotu podawane będą najważniejsze momenty meczu.
Obecnie wiadomo, że samoloty te będą realizować rejsy pasażerskie przede wszystkim na trasie z Dubaju do Sao Paulo. Dzienny transfer pasażerów w okresie Mistrzostw Świata pomiędzy Dubajem, a Brazylią władze spółki wstępnie szacują na 18tyś. podróżnych.