Profil działalności firmy określić można jako przetwarzanie danych, zarządzanie stronami internetowymi (tzw. hosting) oraz podobna działalność.
Firma InternetQ Poland Sp. z o.o. jest częścią grupy międzynarodowej firmy InternetQ, zajmującej się marketingiem mobilnym i funkcjonującej w obszarze nowych mediów, e-commmerce, m-commerce i MVAS. Firma ta posiada 24 przedstawicielstwa rozsiane w krajach na całym świecie, m.in. w Argentynie, Brazylii, Peru, Chile, Gwatemali, Ekwadorze, Paragwaju, Nikaragui, Republice Dominikany, na Kostaryce, Filipinach, w Wietnamie, Indonezji, Singapurze, Hondurasie, a w Europie znajdują się w Rosji, na Ukrainie, w Turcji, Grecji, na Cyprze, w Wielkiej Brytanii i Niemczech. Aby zapewnić obsługę klientów na całym świecie, mniejsze oddziały firmy znajdują się jeszcze w kilku innych krajach.
Jednym z ważnych obszarów działalności firmy InternetQ jest marketing mobilny, który odnosi się głównie do nowoczesnej formy komunikacji marketingowej, wykonywanej za pośrednictwem urządzenia mobilnego, np. telefonu komórkowego. Marketing mobilny umożliwia natychmiastowe i precyzyjne dotarcie do grupy docelowej oraz łatwą i elastyczną interakcję z odbiorcą. Stanowi on wskaźnik nowoczesności i otwartości firmy, a także charakteryzuje się wysokim poziomem skuteczności, dlatego jest obecnie coraz częściej wykorzystywany w wielu firmach. Narzędziami marketingu mobilnego są np. SMS, MMS, WAP czy też mobilne płatności. Te ostatnie są płatnościami bezgotówkowymi, dokonywanymi za pomocą urządzenia mobilnego, np. smartfonu, tabletu czy technologii mobilnych takich jak np. SMS czy WAP. Urządzenia mobilne służące do dokonywania płatności muszą mieć zapewnioną łączność z siecią telekomunikacyjną (GSM lub Internet). Płatności mobilne dają możliwość bezpośredniego zakupu towarów lub usług, a także przekazywania środków pieniężnych pomiędzy rachunkami bankowymi kupującego oraz sprzedawcy. W dobie wszechobecnego internetu i szybkiego rozwoju technik komunikacji zapotrzebowanie na usługi oferowane przez firmę InternetQ staje się coraz większe.