Sukces hotelu nie jest możliwy bez sukcesu destynacji – to główna idea stojąca za strategią marketingową andel’s Hotel Łódź. Łódź jako miasto zlokalizowane w centrum Polski i dynamicznie rozwijające się
stanowi doskonały kierunek dla turystyki konferencyjnej.
andel’s Hotel Łódź przez swoją działalność biznesową promuje je jako doskonałą destynację eventową. W 2011 roku w hotelu odbyło się 855 wydarzeń dla 56 206 gości. Ich organizacja była możliwa dzięki funkcjonalnemu i nowoczesnemu centrum konferencyjnemu andel’s, które jest jednym z największych w regionie. Hotel gościł też wiele gwiazd, m.in. Shakirę, Rihannę, Depeche Mode, Chrisa Botti czy Martina Scorsese.
Strategia Urzędu Miasta Łodzi zakłada intensyfikację działań na rzecz rozwoju rynku spotkań i konferencji, m.in. poprzez utworzenie łódzkiego oddziału Convention Bureau. Jego zadaniem będzie nie tylko promowanie Łodzi i województwa łódzkiego jako idealnej destynacji biznesowo-konferencyjnej, ale również integracja lokalnych podmiotów z branży turystycznej. Już dziś wiele z działań Urzędu Miasta Łodzi podejmowanych jest we współpracy z partnerami pozarządowymi oraz komercyjnymi, takimi jak andel’s Hotel Łódź. Przykładem takiego współdziałania była impreza „Łódź kreuje eventy”, której inicjatorem był andel’s Łódź, a partnerami m.in. Urząd Miasta, Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, Atlas Arena czy Moda Forte.