Znajdą się wśród nich:
Reprezentanci sieci hotelowych (np: Associated Luxury Hotels International, Aquilla Collection), Bahia Principe Hotels & Resorts, Barcelo Hotels, Clermont Hotel Group, Gloria Hotels&Resorts, Grecotels, Iberostar Cuba, Lindner Hotels,
Przedstawiciele indywidualnych hoteli (np. Ambasador Hotel Split, Crowne Plaza Berlin City Centre, Kempinski High Tatras, Orca Praia, Swissôtel The Bosphorus).
DMC np. z Ameryki Centralnej, Chin, Czech, Etiopii, Hiszpanii, Filipin, Gruzji, Malezji, Mongolii, Słowenii, Tanzanii, Turcji, Włoch, Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Biura promocji regionów (Tourist Boards Conventions Bureaux). Oprócz Turcji w roli Destination Partner spotkać będzie można następujące kierunki Chorwację, Cypr Filipiny, Izrael , Maltę, Singapur. Regionalnie promowana będzie Ras Al Khaima.
Linie lotnicze (n.p. Emirates, LOT).
Delegaci zagranicznych biur uczestniczący jako Hosted Buyers tym razem odkrywać będą piękno Gdańska – Polskiej Perły Północy dzięki współpracy z POST TOUR PARTNER – Gdańsk Convention Bureau.
Mazovia Convention Bureau rozwinęło współpracę stając się aktywnym partnerem jako HOST DESTINATION PARTNER podczas MEET THE BIDDER GRAND EDITION 2023 oraz poprzedniego dnia podczas Meeting Industry Sustainability Forum 2023.
Przedstawiciele czołowych biur podróży i agencji eventowych z całej Polski mogą bezpłatnie rejestrować się i planować swoje spotkania B2B pod linkiem: https://november.meetthebidder.com/pl/mtb-form-buyer
Organizatorzy zapewniają szeroką gamę wsparcia Uczestnikom jak i specjalne atrakcje – w tym wieczorną część wydarzenia z zaproszeniami – nagrodami i kolację, a także gwarantowane nagrody dla wcześnie przybywających uczestników. Migawki z poprzednich edycji można znaleźć na stronie www.meetthebidder.com oraz w social mediach.
Partnerami Stowarzyszeniowymi są Site Poland, SOIT oraz SBE. Patronami Medialnymi są: THINK MICE, WASZA TURYSTYKA, Rynek Turystyczny, nowa turystyka.pl, Business Traveller, Mice Poland, ŚWIAT PODRÓŻE KULTURA, Travel Compass, Read & Fly, ALL INCLUSIVE i TTG. Międzynarodowymi Patronami Medialnymi są: MICE & TOURISM around the world e- magazine oraz EVINTRA.