AccorHotels świętuje z Kayah w Warszawie

Autor tekstu: , Data publikacji:

12 hoteli reprezentujących 6 marek, 3300 pokoi i 86 sal konferencyjnych - tak prezentuje się warszawskie portfolio Grupa Orbis i AccorHotels w Warszawie. W ubiegłym tygodniu przedstawiciele hoteli świętowali w stołecznym Novotelu rozwój AccorHotels w Polsce. Gościem specjalnym była Kayah, która zagrała dla gości unikalny recital. 

AccorHotels to wiodąca na świecie grupa hotelowa z bardzo wszechstronnym portfolio w branży. Jest obecna na 109 rynkach na całym świecie, a obsługując ponad 30 marek hotelowych jest numerem jeden wśród operatorów w Europie środkowo-Wschodniej. W Warszawie oferuje różnorodny wachlarz marek i własnych hoteli – od ekonomicznych – ibis, ibis Styles, ibis budget, poprzez segment midscale – Novotel i Mercure, po luksusową markę Sofitel. Jako grupa ma w portfolio 15 hoteli, w tym 12 własnych. Legendarna marka Raffles Hotels&Resorts, należąca do AccorHotels, jest operatorem najbardziej prestiżowego hotelu w Polsce, Raffles Europejski Warsaw.

Warszawski rynek hoteli, zarówno w wymiarze gości indywidualnych, jak i biznesowych, wciąż się rozwija. Jako operator 12 własnych hoteli dysponujących bogatą ofertą noclegową, gastronomiczną i konferencyjną, czerpiąc z globalnych doświadczeń, staramy się wyznaczać trendy i inspirować całą branżę– podkreśla Stefan Potocki, VP Operation Economy & Midscale Brands Region Warszawa i Łódź.

AccorHotels w stolicy to również ogromny potencjał biznesowy – we własnych obiektach oferuje  86 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni prawie 6 tys. metrów kwadratowych, wielkością niemalże dorównuje jednemu z symboli Warszawy – Rynkowi Starego Miasta.Położone w dogodnych lokalizacjach, wyposażone w nowoczesny sprzęt audio-wizualny, są doskonałym wyborem dla organizatorów spotkań i konferencji. Naspecjalne życzenie oprócz warsztatów i sympozjów, hotele organizują różnego rodzaju celebracje, jak śluby oraz kumunie, imprezy okolicznościowe, bale, wspólne kibicowanie przy rozgrywkach sportowych, wydarzenia muzyczne i koncerty, czy pokazy mody.

Przykładem potencjału eventowego hoteli są wydarzenia własne m.in. Novotel Football Night w 2018 roku, czyli studia meczowe prowadzone na żywo w przestrzeniach wspólnych hoteli Novotel – lobby, restauracjach, czy Mercure Fashion Night – pokazy mody polskich projektantów organizowane w hotelach Mercure od końca 2016 roku. Również rodzina hoteli ibis zrealizowała własne kampanie muzyczne: „ibis. tu mieszka muzyka” oraz „Get to Sziget”, w ramach których w latach 2017-2018 odbywały się liczne koncerty, występy muzyczne pracowników hoteli oraz konkursy – dla młodych talentów ze znaną polską artystką – Sarsą oraz  dla odważnych miłośników podróży i muzyki – z Mattia i Elie z zespołu BEMY.

Grupa Orbis i AccorHotels w Warszawie oferuje w swoich hotelach cztery autorskie koncepty kulinarne: Winestone, Novo2, ibis Kitchen oraz zlokalizowana w hotelu Sofitel – La Brasserie Moderne. Do końca 2020 roku pojawi się piąty projekt, czyli kawiarnia Wise Cafe, która w zeszłym roku zadebiutowała w Poznaniu.
Jak podkreśla Robert Sztuka, Food & Beverage Director AccorHotels – restauracje, które zlokalizowane są w naszych hotelach w stolicy mogą pomieścić jednocześnie niemal 800 gości – zarówno tych korzystających z noclegu, klientów biznesowych, jak i coraz częściej – okolicznych mieszkańców. To ogromne wyzwanie, dlatego nieustannie pracujemy nad udoskonaleniem naszej oferty pod kątem menu, designu, punktów charakterystycznych, aby wyróżnić się na tle innych obiektów.

Poprzez różnorodne marki obecne w Warszawie i ponad 3800 pokoi czekających na nawet 6400 gości, Grupa AccorHotels i Orbis gwarantuje, iż każdy znajdzie coś dla siebie – od oferty standardowej, przez ekskluzywne apartamenty, po przestrzenie przyjazne osobom niepełnosprawnym.
– Dbając o dobry sen gości, hotele oferują również autorskie koncepty łóżek i pościeli, które trafiają do sprzedaży komercyjnej i są chętnie zabierane do domu przez naszych zadowolonych, a przede wszystkim – wyspanych i wypoczętych gości – dodaje Marta Hancock, Director of Revenue Management Eastern Europe at AccorHotels.

Wiele hoteli z portfolio grupy Orbis i AccorHotels to miejsca kultowe, znane i lubiane przez mieszkańców, które na stałe wpisały się w miejski krajobraz. To m.in. hotel Novotel Warszawa Centrum, czy Sofitel Warszawa Victoria, ale nie tylko – zauważa Stefan Potocki. W 2018 roku w Warszawie została wprowadzona zupełnie nowa na stołecznym rynku marka – ibis Styles. Jest to przykład zrównoważonego hotelarstwa – połączenie trendu eko i aktualnego lifestyle’u i harmonii z naturą. Ibis Styles Warszawa Centrum to również miejsce, które docenią fani nieszablonowego designu wpisanego filozofię marki – przejawia się w każdym elemencie wystroju wnętrz, nawiązujących do motywu przewodniego hotelu, jakim jest spędzanie czasu nad rzeką. Z kolei, w istniejących już obiektach wciąż pojawiają się kolejne rozwiązania technologiczne, jak mobilny check-in, interaktywne kąciki zabaw dla dzieci, a także nowatorski design w pokojach i częściach wspólnych.