Aelia Duty Free po raz piąty partnerem akcji French Touch

Aelia Duty Free Polska już po raz piąty bierze udział w organizowanej przez Ambasadę Francji w Polsce kampanii French Touch. Celem akcji jest przybliżenie francuskiej kultury, kuchni, mody, kina, a także produktów pochodzenia francuskiego. Z tej okazji Aelia Duty Free Polska przygotowała także dla swoich klientów konkurs z wyjątkowymi nagrodami.

Kampania French Touch organizowana jest przez Ambasadę Francji w Polsce oraz agencję Cryptone już od pięciu lat. Jej zwieńczeniem jest uroczysta gala, podczas której występują artyści estrady paryskiej. Akcji towarzyszą liczne działania handlowe, prowadzone przez marki o francuskim rodowodzie oraz oferujące produkty z tego kraju. Aelia Duty Free Polska, będąc po raz kolejny partnerem inicjatywy, przygotowała dla swoich klientów specjalną ofertę produktową oraz konkurs. Na czas trwania akcji wyselekcjonowane produkty francuskie otrzymają wyjątkową ekspozycję. Wśród nich będzie można znaleźć wina, szampany, a także perfumy, na które będą obowiązywały specjalne ceny.

Dodatkowo organizowany jest konkurs dla klientów. Każdy pasażer chcący wziąć w nim udział powinien dokonać zakupów w jednym ze sklepów wolnocłowych takich jak: Aelia Duty Free, Aelia Beauty, The Fashion Gallery, The Fashion Place lub The Fashion Place Accessories, na kwotę co najmniej 50 zł (z wyłączeniem alkoholu, tytoni i papierosów) i zachować paragon. Następnie należy zarejestrować się na dedykowanej konkursowi stronie internetowej(www.aelia.pl/konkurs), podając swoje imię, numer paragonu, adres e-mail i numer telefonu. Kolejnym krokiem jest jak najszybsze ułożenie puzzli przedstawiających wizytówkę Francji, czyli wieżę Eiffla. Osoby, które wykonają to zadanie najszybciej, maja szansę na wyjątkowo luksusowe wakacje. W przypadku dwóch miejsc ex aequo, o wygranej decyduje wysokość kwoty na paragonie.

Finaliści wygrywają jeden z dwóch luksusowych 7-dniowych pobytów dla dwóch osób w pokojach typu SUPERIOR w jednym z hoteli należących do obecnej na 6 kontynentach sieci Club Med.Club Mediterranee zapewnia swoim gościom najwyższe standardy obsługi połączone z szerokim wachlarzem udogodnień, których oczekują goście od pobytu w luksusowym resorcie all inclusive. W ramach urlopu w wybranym przez zwycięzców hotelu Club Med czeka na nich pełne wyżywienie, nielimitowany open bar, a także dostęp do wszelkich sportów i aktywności oferowanych w wybranym hotelu, m.in. tenis, golf, kajaki czy wieczorne przedstawienia. Dodatkową atrakcją hoteli Club Med jest opieka dla dzieci, nowoczesne salony SPA, a przede wszystkim położenie na nietuzinkowych, najpiękniejszych na świecie terenach.

Na laureata III. miejsca czeka z kolei weekendowy pobyt dla 2 osób w hotelu Sofitel Warsaw Victoria z uroczystą kolacją i śniadaniem. Przewidziano też nagrody dodatkowe w postaci 6 bonów zakupowych o wartości 200 zł każdy do wykorzystania w wymienionych wyżej sklepach wolnocłowych w Polsce.

Akcja French Touch w Aelia Duty Free rozpocznie się 27 sierpnia br. i potrwa do 21 października.

Aelia Duty Free jest wiodącą marką Lagardère Duty Free – jednostki Lagardère Travel Retail specjalizującej się w sprzedaży wolnocłowej oraz dóbr luksusowych. Aelia Duty Free jest obecna na polskim rynku od 2005 r. i oferuje swoim klientom szeroki wybór ekskluzywnych, zarówno polskich, jak i zagranicznych perfum, kosmetyków, alkoholi, słodyczy oraz dodatków (m.in. zegarków czy okularów przeciwsłonecznych). W portfolio Aelia Duty Free znajdują się takie marki jak Chanel, Dior, Hermes, Yves Saint Laurent i wiele innych.

Obecnie w Polsce funkcjonują 32 sklepy na 10 lotniskach (Warszawa-Chopina, Warszawa-Modlin, Kraków, Szczecin, Lublin, Łódź, Poznań, Katowice, Olsztyn-Szymany, Gdańsk), na których łącznie zatrudnionych jest ponad 450 pracowników będących największą wartością marki. Wykwalifikowany personel zapewnia najwyższą jakość obsługi klienta nie tylko w zakresie doboru odpowiednich produktów, ale również w kwestiach pielęgnacji skóry, makijażu czy dopasowania zapachu.